hehe ja standaard stuff he, die bass is trouwens mint green, maar dankzij de crappy kwaliteit van mn foto's kun je dat niet echt zien :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Printable View
hehe ja standaard stuff he, die bass is trouwens mint green, maar dankzij de crappy kwaliteit van mn foto's kun je dat niet echt zien :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
honeyburst? ja is een mooie kleur he, en die van mij heeft wel een aardige top voor een epiphone, hier nog een foto, voordat de p90 erin kwam en de originele knoppen er nog op zaten:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
http://img155.imageshack.us/img155/4...oto0149lj2.jpg
wat een mooie epiphone zeg !!
tip: ik zie dat je je slagplaat verwijdert hebt, ik heb dit ook gedaan maar het gaatje heb ik opgevuld met een stukje was dat ik met rode alcoholstift gekleurd had. Je ziet het echt niet...
Je kan er ook een stukje papier of een luciferhoutje insteken, zorg gewoon dat het dezelfde kleur heeft.
Ik heb dezelfde epi :) wel minder aan aangepast, juist 2 EMG81's ingesmeten voor het iets zwaardere werk :p
ik heb gewoon de schroefjes weer erin gedraaid.. net wat makkelijker :) en mij boeit t niet zo eigenlijk... emg's erin? zal wel wreed uitzien (en klinken) :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Ik heb te weinig plek om mn gitaren zo op te stellen dat ik een foto kan maken waarmee hun schoonheid recht doe... Maar toch maar wat geprobeerd, mn Flying V staat er niet op want die staat niet bij mij:
http://i12.photobucket.com/albums/a2...Collectie3.jpg
Vlnr: Cort Stature, PRS SE EG (gemod met P90's)
Gibson Les Paul CS Class5, '79 Gibson ES 335
Godin LG Signature, PRS CU24, Epiphone Thunderbird VS Reissue basgitaar
hoe kom je aan die tekening? staat bij: ©jim hattricks maar als ik het opzoek op google.. dan krijg ik niks.. kun je die niet ergens op een site maken ofzo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
Guitargeek.com ;) Beetje knippen en plakken en je hebt je eigen setup!
:strat: Wat een mooie strat!! :strat:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
Fox
ja is gewoon van guitargeek.com ja.. ik denk dat ik de omslachtige manier heb gekozen met printscreens etc. en de peavey heb ik zelf moeten maken want die stond er niet op.. maar gewoon btje knippen plakken en dan kom je er wel ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos