Ja, een leuke optie als die George L's bij Musik Produktiv niet afgefikt zijn in de grote fik deze week. anders kun je ze ook bij Muziekhandel Jukebox halen/bestellenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Printable View
Ja, een leuke optie als die George L's bij Musik Produktiv niet afgefikt zijn in de grote fik deze week. anders kun je ze ook bij Muziekhandel Jukebox halen/bestellenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
is die DF-7 wel wat?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
ik heb hem zelf ook maar vind het niks eigenlijk vergeleken met de proco rat.
Oh ja zeker, maar ik gebruik 'm dan ook alleen maar voor de overdrive. Ik stel 'm altijd in op de TS-9 stand en draai er extra veel midden. Dat lukt niet zo extreem bij de echte TS-9 (heb ik ook ooit gehad). Die staat bij mij ook altijd aan samen met de RAT voor een extra vette distortion, die wat strakker is dan de RAT zelf. Moet je je indenken, een fuzz die zo strak is als een distortion. Ik ben er in ieder geval zeer content mee zo. Ik heb een volkomen eigen distortiongeluid die met niks of niemand te vergelijken is, wat wil je nog meer! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruben knipping
Heel, heeel soms gebruik ik de Big Muff staand ook nog wel es op die DF-7.
donderdag delay pedaal + kabelwerk binnen, dat wordt dus knutselen
plank is klaar voor de delay, alles zit vast, moet allene nog ff 3 kabeltjes maken, waarschijnlijk wordt dit george l
http://members.home.nl/jerommbah/pedal.JPG
Even snel, want binnenkort nodig. Later maak ik hem mooi.
Van boven naar beneden:
Boss TU-2, Ibanez TS-9, Maxon SD-9, Ibanez FL-301, Ibanez CS-505, Coron Distortion 15, Boss GE-7B.
Ik gebruik deze setup zowel voor bas als gitaar, werkt prima...nu eindelijk niet meer op de knieen in het bier met vieze natte kabels na een show...
een zwarte ts 9?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unicron
Huisvlijt....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
nu heb je een natte bak na de show ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unicron
vertel, wat zit er allemaal in?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc