http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078821.jpg
Printable View
Coooooooooool!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
(tel na, cool met 11 o's :D)
Ben nu de koffie aan het opwarmen voor rockgod rick! :)
OT: logo's!
Iedereen kan en mag nog steeds zijn ideeën posten, zoals eerder gezegd: op 15 juni wordt de winnaar bepaald of wordt er later 'n poll gestart met meerdere puike ontwerpen waar op gestemd kan worden. Ik denk dat het 'n beetje laat in de middag wordt die dag ivm. 'n Melkweg bezoekje de avond er voor.
Als er niets tussen zit dat je echt mooi vindt, ga je dan uberhaupt een logo van hier gebruiken?
en is het niet zo dat jij (chris) het winnende logo moet uitzoeken???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
ik wil best stemmen hoor, maar 't is jouw logo...
Goeie vraag!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Als er niets bruikbaars tussen zou zitten kan ik er niets van gebruiken MAAR er zijn al 'n aantal goeie gepost en er komt nog meer aan.
Die van jou verdient sowieso de artyfarty-crea-bea-award! :) Niet bruikbaar op mijn produkten maar wel zéér tof gedaan.
't Komt allemaal goed.
Trouwens: ik moet hetzelf natuurlijk ook mooi/tof/puik/etc. vinden maar 't is vooral belangrijk 'n logo te hebben wat bij de amps/etc./kwaliteit past in de ruimste zin v/h woord en daarbij moet ik afgaan op de smaak van gitaristen, de ervaring v/e ontwerper, noem maar op.
Tijdje terug gepost, 2 opties:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
- ik beslis (icm. wat "achterban")
of bij ernstige twijfel tussen 'n paar opties mijnerzijds en/of bij de "achterban":
- er komt 'n poll
edit: elk commentaar, suggestie, etc. is welkom. Hoewel ik al lang met amps en sound bezig ben zit ik nu in de fase dat de (seriematige) amps 'n prof. (eigen) uiterlijk moeten krijgen incl. bijpassend logo. De naamplaatjes die ik nu gebruik zijn echt 'n "noodoplossing"...
Op verzoek v/d moderator wordt de winnaar niet op GN bekend gemaakt, op dinsdag 17 juni as. wordt 'n link gepost naar 'n gedeelte van mijn website met vermelding van nicknames van de winnaars.
Inzendingen zijn nog steeds welkom t/m de 15e, daarna is het even wachten op m'n webmaster, nogmaals veel dank voor alle inzendingen en "input"!
Wat is dit nou weer voor moeilijk gedoe? Maakt het nou uit?
[OT] Heb je geen leuk CMS systeempje er achter zitten dan? Wil ik wel een keer voor je maken in ruil voor wat korting ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
CMW ken ik wel, CMS niet.... :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Vertel!
Content Management Systeem. Oftewel: inloggen, bewerken en opslaan. (simpel gezegd)Citaat:
wavorn gitaar is da?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
volgens mij is het een gretsch. maar welk type zou ik niet weten.
Kun je zo in dat vak op de achterkant je broodtrommeltje insteken! :satisfie: is voor hongerige gitaristen.
Nee joh! Je boterhammen met ham en kaas leg je voor het optreden achterin je amp, en tijdens de eerste pauze heb je heerlijke tosti's. :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
hmmmmm tosti!!! :rockon:
Inbouw koelkastje dan maar? in die gretch?
http://www.rocknrollvintage.com/prod...le%20large.jpgCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morroow
Een mooie nashville double cut!
Droogt de creativiteit wat op? Al lang geen nieuwe inzendingen meer!
... posten! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
@all:
Mocht je nog ideeën, schetsen, etc. hebben, post ze hier voor zondag 15 juni as. 16:00 uur. Winnaar wordt ip. op DINSDAG 17 juni as. 's avonds bekend gemaakt dmv. 'n link hier.
DH heeft idd. 'n 60s DC Gretsch, gaaf gitaartje, net als oa. die burst LP van hem.
waarom wordt dat eigenlijk niet hier, maar op je site bekentgemaakt???Citaat:
Ik weet de exacte reden niet (meer) (mod: check mijn email) maar er wordt hier gewoon 'n link gepost, ben nu bezig m'n drukke webmaster te bereiken/etc.Citaat:
't Was hier al gepost:
Citaat:
Er zijn grenzen tussen het persoonlijke en het zakelijke en die willen we graag zo houden. Een commerciële activiteit als de lancering van een logo mag dus gewoon op de zakelijke site. That's all...Citaat:
....je kunt het ook gewoon vertellen toch?Citaat:
Ik weet de exacte reden niet (meer) (mod: check mijn email) maar er wordt hier gewoon 'n link gepost, ben nu bezig m'n drukke webmaster te bereiken/etc.
Een hoop hebben er hier een goed gevoel bij en nu gaat het ergens anders afgemaakt worden?
Maar goed, ik hoop dat het een leuk logo mag worden, ik kan alles snijden ( r.v.s., aluminium, staal etc. ), mocht je het nog in meervoud nodig gaan hebben...
@Mitch: dank voor de uitleg, het zou idd. veel weg hebben v/d introduktie v/e nieuw produkt.
@all:
Mocht je nog ideeën hebben post ze gewoon tot morgenmiddag (zondag 15 juni 2008 +/- 18:00. Daarna worden de winnaars uitgezocht en die zullen as. dinsdag (vermoedelijk 's avonds) met 'n link hier naar (een gedeelte van ) mijn website bekend gemaakt worden.
NB! Iedereen die logo's heeft gepost; zorg dat je pb-box niet helemaal vol is zodat je maandag/dinsdag/woensdag bereikt kan worden ivm. de prijzen.
In de pb staan dan instructies over het ophalen of eventueel versturen v/d prijzen. Op mijn website worden (alléén) de nicknames vermeld en bij de ontwerper v/h winnende logo wordt (in en na overleg met hem/haar) ook eventueel de echte naam/etc. vermeld.
Nogmaals; de hoeveelheid inzendingen, tips en adviezen overtrof al mijn verwachtingen!!!
Ik hoop dat je een mooi logo eruit haalt!
Ben zeer benieuwd!
http://img.photobucket.com/albums/v4...on/cmwlogo.jpg
Note: Dit is een schets!
Het idee:
-CMW met woosh.
-Om de C duidelijker te maken haal je hem naar voren door hem een anderekleur/schaduw/etc.. te geven. Kan je ok evt met de M en de W doen
- In de woosh kan je evt met dezelfde truck als met d C(mw) de type aanduiding eruit halen.
Volgens mij is de lol er inmiddels een beetje af... Ik stel voor een finale te maken met de beste drie plaatjes waaruit gekozen moet worden... Dat brengt de spanning er weer een beetje in...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
T was een wedstrijd toch, als ik het mij goed herrinner?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles
Voila. Chris kiest er dus zelf een uit en je moet dus snel zijn als je nog wat wilt laten zien! :)Citaat:
@all!
Wedstrijd is nu gesloten.
Het winnende logo wordt door wat muzikale- en gear-connecties en mij gekozen, als alles meezit worden de winnaars dinsdagavond as. bekendgemaakt op mijn tijdelijk nieuwe website (totaal nieuwe site volgt later ivm. data-aanvoer en ontwerp).
Wat mij iig. is opgevallen: de ontzettend grote inzet van vele GNetters rond dit onderwerp en de "boven puberale" (inside joke) inzet van Bass Blom mbt. z'n prachtige foto-werk.
Laters,
Chris
:D ja het was weer nachtwerk vannacht.
niet geschikt voor puberlicatie
Ahhh why not Bass? DEEL HET!
:seriousf:
spannend hoor :D
Awhh kom op deel het met de club! :satisfie:
Waar ik tijdens Arrows Rock nog aan dacht:
Volgens mij moet je ook kijken naar hoe het logo op grotere afstand herkenbaar is.
Als de versterkers op echt grote podia gebruikt gaat worden is het goed om te zien dat het om een CMW gaat!!! Toch??
ehh.... echt grote podia's.....tja...
toneblo, je hebt al een dag of wat een PB.
@Jan B.
Thanks! Qua duidelijkhied en leesbaarheid wordt daar rekening meegehouden en qua grootte ook (hoewel natuurlijk ook afhankelijk v/h specifieke amp-model).
?, leg eens uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toneblo
CMW heeft een mailtje....;)