hahaa, ellende horen :D
willen we dat?
Printable View
hahaa, ellende horen :D
willen we dat?
Han is iedereen lekker aan het maken voor die sets die hij heeft. Die gaan straks voor de hoofdprijs weg... (ze klonken idd geweldig...)
(geintje he :) )
ellende horen... jahoor meteen raak :D
ik wist dat ik na het kopen van die DM220's aan de beurt zou zijn voor een nieuwe versterker.
ok, thanx marktplaats voor een harman kardon PM660 vlakbij ook voor 80 euro.
eerst een nummer van mick jagger gedraaid, hmm, dan was mijn ouwe akai ampje toch niet zo slecht..
dan: it's oh so quiet van bjork (pop in een jurk)
WTF :nervous: 50 hertz brom :???:
jahoor, in de opname dus :D
Staat er nu ook nog een op MP voor de geïnteresseerden, 75 eu (niet van mij)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Even een klein trapje,
Wij zijn bezig met de zolder aan het verbouwen. De hele zolder hebben we ingedeelt in 2 aparte mooie ruimte.
De wanden zijn helemaal geisoleerd van binnen maar nu moeten we nog wat hebben voor op de wand.
Noppenschuim is aardig prijzig. Het heeft in totaal al knap veel euro gekost. Is er nog een andere optie? Het moet dus wel goed isolerend zijn.
Noppenschuim is misschien wel prijzig maar ik denk dat je er toch niet omheen kunt. Je zou moeten proberen een tweedehands lapje op te kop te kunnen tikken. Dat heb ik ook gedaan. Voor een paar tientjes heb je dan goed noppenschuim. Kun je wat foto's posten van je studio in opkomst?
Noppen of tietenschuim isoleert niet, het beïnvloedt de akoestiek van de ruimte maar laat al het lag en laagmidden moeiteloos door.
Ik neem aan dat je het over geluidsisolatie hebt en niet over warmte isolatie.
Geluisdisolatie is gebaseerd op drie grootheden: ontkoppeling, massa en demping en daar is op dit subforum ongeveer alles al over gezegd.
denk dat hij zegt; dat alles goed geisoleerd is (want dat zegt hij ook)
maar dat hij nog wat demping wil, daarvoor zou je toch 'enkele' wanden van dat schuim moeten voorzien.
Koop anders een mooie buis metaal van (hoelang je ruimte ook is) en 2ehands een mooi lang gordijn,
kun je het van de muur hangen en betere demping als noppenschuim en ook nog te regelen!
Thoom,
Heb je nog wat wol (glas/steen) over van het bouwen van die wanden? (je gaat me toch niet vertellen dat je geen wol in die mooie nieuwe scheidingswandjes heb geplakt, eh?), dan kun je die mooi gebruiken om absorberende panelen te maken. Simpel, goedkoop en heeeeel doeltreffend. Luister naar wat Han zegt mbt de tietjes.
Wat is de bedoeling van je ruimte precies, en hoe ziet die er nu uit? En hoe heb je je wandjes gebouwd?
Wellicht kun je er even je eigen draadje van maken, zodat dit topic niet ontspoort.