ziet er heel mooi uit hoor..! ga zo door :)
Printable View
ziet er heel mooi uit hoor..! ga zo door :)
Heej Charlotte.
Petje af! Ik vind het een mooie gitaar worden. Prachtig hoe je je ziel en zaligheid in dit project steekt. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat!
wow, not my kinda cup'o'tea, maar respect. Erg gaaf gedaan.
Ik ga'm nog mooi vinden verdorie!
Ik vind dat je MEER dan professioneel werk levert Charlotte! Echt 'nen helen dikke proficiat'.
ziet er gaaf uit die lichtpuntjes!!ken ik misschien ook wel doen in mn gieter ziet er wel mooi uit. lijkt mij toch wel pijnlijk in je been :p. volgens mij word de bespeelbaarheid ook wel vrij goed, ik denk alleen dat als je zit en je hebt de gitaar op schoot dat dan die hak van die schoen in je been prikt maar als je staat heb je daar geen last van natuurlijk 8-). suc6 gr Geert
Met alle, echt alle respect voor je vakmanschap, toewijding, oog voor detail, handigheid etc. etc.: wat wordt dat toch een bizar sicke gitaar, owwwww ik rol hier bijna van mijn stoel van het lachen. Dat wordt straks een geweldige gitaar voor live optreden's. Gewoon met een strakke bek dat ding omhangen en lekker spelen, terwijl de halve tent met uitpuillende ogen staat te kijken wat je om je nek hebt hangen :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
HAHAAAAHAH...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noid
LMAO... :)
Maar inderdaad, respect voor je kunsten, Charlotte!
Hey Luitjes, :)
Dank jullie wel voor alle lof.
Zittend spelen is nog wel te doen hoor, het hakje komt net niet op je been, maar hangend spelen gaat uiteraard wel beter.
Nu snappen jullie natuurlijk ook waarom ik er geen naaldhakjes van gemaakt heb... :) .
groetjes Charlotte :hippie:
dat had anders pijnlijk kunnen zijn voor je man :D
anders krijg je dit soort gezeik:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fok