ik vind het ook wel leuk, de zang is wel iets minder :satisfie:
hier trouwens weer een nieuw filmpje van mij, ik speel sinds maart echt serieus.
klik
Ik speel mee met het nummer, dus misschien hoor je mijn gitaar niet zo goed. :sssh:
Printable View
ik vind het ook wel leuk, de zang is wel iets minder :satisfie:
hier trouwens weer een nieuw filmpje van mij, ik speel sinds maart echt serieus.
klik
Ik speel mee met het nummer, dus misschien hoor je mijn gitaar niet zo goed. :sssh:
Netjes gedaan! Ga zo door! ik kan alleen door de kwaliteit van je opname niet beoordelen of je wel lekker in het nummer zit zeg maar...
verder niemand? :sssh:
Tja denk dat een hoop beginners niet echt durven te posten ofzo. Of ze weten niet hoe ze moeten opnemen of misschien leggen sommige hier de lat te hoog. Wel jammer, want geen posts betekend vaak ook geen reply's...
Morgen zal ik is wat opnemen, zal nog ff kijken wat. Misschien wat van Dream Theater (Zonder solo`s ofcourse) of wat van tallica ofzo.
Dit lijkt mij een leuk en zinnig iniatief. Ik ben ervoor! Iedereen moet hier kunnen posten.
Tegenwoordig kun je zelfs opnemen met je mobiele telefoon...
go for it!
Maar tot wanneer ben je een beginner, en wanneer "mag" je in het "echte" forum posten ?
Tja voorlopig ben ik nog aan het expirimenteren... Als je echt serieus een nummer op gaat nemen of je wat met een bandje op gaat nemen dan vind ik het wel een eigen topic waard.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas88
Ik ben voor de grap eens gaan spelen met ableton. Het "live" idee werkt echt! Lekker loopen en wat partijen erbij spelen.
Dit zat "onbewust" met een kwartiertje in elkaar :)
http://home.casema.nl/dick.vanleeuwe...pixies_lol.mp3
in de hoop toch nog reacties te krijgen:
Ik probeer nu een beetje de toonladder theorie te begrijpen en toe te passen dus daarom een instrumentaal stukje.
Ik heb het in 2x opgenomen. Eerst een loopje gemaakt en daar later nog een keer overheen gespeeld:
http://home.casema.nl/dick.vanleeuwe...trumentaal.mp3
Dit zijn mijn eerste stappen om te leren improviseren met uiteindelijk doel om ook geimproviseerde solo's te kunnen spelen. Ik hoop dat iemand tips heeft!
Wooowww, dit is echt niet leuk meer. Kan het nog valser?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savale