Brian May ondergewaardeerd? Bohemian Rhapsody staat zowat elk jaar op 1 in de top 2000 :p
Printable View
Brian May ondergewaardeerd? Bohemian Rhapsody staat zowat elk jaar op 1 in de top 2000 :p
dat bedoel ik ook juist.das een standaard rocksolootje.buiten dat om is hij heel veelzijdig.of je nou innuendo of pak `m beet crazy little thing naast elkaar zet,zou je niet zeggen dat je het over dezelfde gitarist hebt.
hij komt over als gewoon een `gitarist van een band`.niet meer.
maar desalniettemin is het een alleskunner
Als ik dit topic zo doorkijk, zijn er te weinig Blackmore fans...
Dus ondergewaardeerd. ;)
Inderdaad, maar gezien mijn bewondering voor de man tel ik voor 30! Laatst had ik een gesprek op internet met een meisje waarin ik vertelde waarom hij de beste gitarist/componist is. Dat is letterlijk een anderhalf A4'tje geworden met slechts argumenten, en dat voor een leek.
Nu is dat meisje mijn vriendin. Ik denk dat ik onbewust voor haar heb gekozen (mede) omdat ze zo geïnteresseerd luisterde...;)
Dus ik zeg:
Ritchie Blackmore !!!
:rockon:
Blackmore ondergewaardeerd? Laat het hem maar niet horen!
Ff serieus, iedereen weet toch dat dat een genie is...
Deze vind ik ondergewaardeerd..
http://i90.photobucket.com/albums/k2...berbe/ford.jpg
Marc Ford Ex-sologitarist Black Crowes
http://i90.photobucket.com/albums/k2.../ferdijoly.jpg
Ferdi Joly Eerste sologitarist Normaal
Hij is dus zeker geen 'alleskunner'. Anders had hij namelijk Steve Howe niet hoeven inschakelen voor dat acoustische stukje in Innuendo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
Jerry Cantrell
hoewel hij vorig jaar Riff Lord is bekroond vind ik dat Alice in Chains te onbekend is
Brian May is onderdaad geen alleskunner, maar kan toch wel veel! Speelt toch veel erg verschillende dingen hoor enne, Ritchie Blackmore is grrreat!
Wat dacht je van Rob Winter!!
Gitarist van Marco Borsato, naar mijn mening ondergewaardeerd en ietwat on-gezien. Fantastische sound en feeling heeft die man. Hij is voornamelijk geinspireerd door Brian May.
Inderdaad, heb ze live gezien in het Sportpaleis van Antwerpen vorig jaar, m'n vriendin is er zo'n grote fan van, k ging mee voor de band! En die Rob Winter is goed, heel die band was goed! Maar dat verwachtte ik ook want ik had al live werk gehoord.