-
Nee, dat weet ik al lang, en heb ik hier ook al uitgelegd.
Jezus, wat volg jij weinig van een discussie, zeg. Dat heb ik echt zelden meegemaakt.
En dat vindt zichzelf nog slim ook.
Mag ik even lachen, zeg...
Moet je niet eens proberen de discussie te winnen, in plaats van mij steeds aan te vallen?
Of heb je al ingezien dat dat een kansloze missie is, met jouw gebrek aan kennis op het gebied?
-
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar deze discussie over gaat, jij wel?
Wat ik wel even wil aanstippen dat meer kennis op een gebied niet automatisch betekent dat je tot de juiste conclusies komt. Ik denk dat jij daarvan een goed voorbeeld bent.
-
Dus je geeft toe dat je niet eens weet waar het over gaat.
Wel erg dom van je om je er dan toch in te mengen. Ga eens lekker in off-topic spelen ofzo.
-
Ik vraag aan jou waar deze discussie wél om gaat, ik verwacht een antwoord.
-
Je bent de discussie zelf begonnen!
Met een quote van mij, die er dus over ging dat transistors ideale eindversterkers zijn voor een modeling preamp, omdat transistors heel neutraal kunnen versterken, neutraler dan buizen.
Daar ging het dus over... neutrale eindversterkers en modelers.
-
Jij vindt het een discussie, ik stelde gewoon een vraag in mijn beleving. En dan een vraag die jij heel snel en duidelijk beantwoord hebt, waarvoor dank!
Het ging daarbij trouwens over transistors en niet over modelers, althans dat was mijn bedoeling. Ik zou nog steeds niet weten wat voor soort argumenten ik geacht word te moeten opvoeren, maar dat zal wel weer aan mij liggen...