wil je ze er nog wel even recht inzetten, dit doet pijn aan mijn ogen.
:p
Printable View
wil je ze er nog wel even recht inzetten, dit doet pijn aan mijn ogen.
:p
Mooi he! :D
Ze zitten zo omdat ik de betreffende bevestigingsboutjes het makkelijkst kon verwijderen, zonder de speakers er echt uit te halen. Alles een beetje los, twee per speaker er een stukje uit trekken en de BB er tussen > klaar!
Maar wel lekker scheef dus... Lang leve de grill cloth!
Bouke
Bij mijn Mesa zitten geen enkele bouten of moeren : S en het zwarte doek voor de speaker zit vast, is er dan nog een manier om een beamblocker te monteren? de meeste speakers zitten zo:
|
(|
|
bij mij zit de speaker zo :
|
|(
|
Hopelijk is het een beetje duidelijk ; )
Hmm, niet helemaal. Ik neem aan dat je speakers met schroeven o.i.d. aan de baffle van de kast gemonteerd zitten. Je kunt de BB's gewoon tussen de speaker en de baffle stoppen op de plaats van een schroef. Dus, schroef door gaatje in speaker, door gaatje in BB, in baffle. Snappie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door provisus
Ze klinken overigens echt geniaal die dingen. Ik heb ze vorige week in een 2x12 met V30's gezet. Ik speel stereo en het is echt geweldig om te horen wat het geluid op allerlei plaatsen doet. Als je een beetje heen en weer beweegt voor je speakerkast terwijl je bijvoorbeeld een stereo chorus effect hebt, doet het geluid de raarste dingen in je oren. Echt mooi! (vind ik)
succes, grtn, Jan Anton
@Bouke; duidelijk zo :)
ik blijk ook te lijden aan WBB GAS, en moet nog uitzoeken hoe dat werkt bij mijn speakers. Moet de achterkant van de box er dan af? Ik heb geen idee of ik anders de frontplaat eraf kan halen, zoals Bouke gedaan heeft. Is dat bij alle boxen hetzelfde?
Ik ook en het is lekker weer vandaag...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Veel niet te stoppen zonnestralen... :D
volgens mij bedoelt Provisus dat z'n speakers frontmounted zitten, dan kan je hem dus niet tussen schroef en speaker in doen.
Precies joey handsom dat bedoel ik, maar ik heb al iets gevonden om hem tocht te kunnen bevestigen
in iedergeval bedankt!
KLEREDINGEN ZIJN HET
sinds onze gitarist die rot dingen in zijn veel te mooie Mesa cabinet heeft, hoor ik alleen nog maar gitaar.
btw. wel een schitterend Engl cabinet, maar die heeft-ie weer vernockied!
Dan moet die idioot het spul zachter zetten!
Het is altijd hetzelfde met die gitaristen... :confused: