Blackmore treedt tegenwoordig toch op in een maillot?
Printable View
Blackmore treedt tegenwoordig toch op in een maillot?
Als coverband gitarist kan je 99 van de 100 solo's wel 'bij elkaar' improviseren maar er zijn solo's die MOET je noot voor noot naspelen, als je daar maar een beetje gaat improviseren slaat het nergens meer op, de solo lijkt als het ware op maat gemaakt voor het nummer, al het andere is minder...
'Easy' van Lionel Ritchie/Faith no more is zo'n solo of 'Senza Una Donna' van Zucchero en zo zijn er nog een aantal, dat zijn de beste solo's imo
leuk dat hij dat kan, het klinkt als een huilende net gecastreerde aap.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sembo
favoriete solo's: november rain - slashie (deze solo kan me aan het huilen maken, zulke mooie phrasing)
Fade to black - hammet, heerlijke shit dat, ook hier ligt de phrasing weer hoog en daar gaat t bij mij om, het gevoel dat de muziek over draagt
Hendrix - little wing, als je dit luister, na een lekker stickie, dan aanbid je die dude, ennuhm, anders ook :P :hippie:
ennuhm, ik kan fade to black en november rain wel spelen, little wing niet
Kwam het volgende recent tegen. Een alleraardigst videotje waar Mr. White even een solotje komt doen bij New York City Cops van The Strokes.
http://www.youtube.com/watch?v=-f-o1OBjBPc
Moet het er mee eens zijn, wel knap maar het klinkt niet. Wat heb je er dan aan :P ( behalve dat de rest dan heel makkelijk is/lijkt ? )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
Dimmu borgir - Grotesquery conceiled.
Cryptopsy - Cold hate warm blood.
Pat Metheny Group -Across the Sky
meer kan ik ff niet bedenken
EDIT: owja, van halen - jump
Rock Bottom - UFO van het live album Strangers in the Night
Michael Schenker speelt hier de sterren van de hemel, Schenker
is zowieso mijn all time favorit
zit ik me helemaal te verheugen op mijn idol snowy white krijg ik dit :stop: :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door balletje&biscuitje
the unforgiven van metallica. kweetnie of die al gezegd is?
ow crap, nou zie ik et