:-D +1
Printable View
:-D +1
ik ben 19, en ben sinds een half jaartje met racks bezig
Genoeg over leeftijd. Hebben er nog mensen wat leuke foto's van rekken?? Dat vind ik veel interessanter. Volgens mij heeft iedereen die een rek heeft hem nu wel online staan. Ik wacht nog steeds op foto's van morris zijn kleine session rack. Die heeft hij toch al af ofniet??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
Een looprek :D , ben ik wel nodig :-(
Jammer dat er weinig foto's van de achterkanten zijn (van de racks dan uiteraard)
Ik moet die van mij nog bedraden met goeie kabels.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
Pas dan zet ik foto's online.
En alle signalen van de pedalboard gaan door die ene kabel? Wel gaaf gedaan ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
Wat voor soort stekker zit eraan?
ThanX :D . Het is een 16polige Harting multiconnector. Ik heb een gebalanceerde multikabel gebruikt als kabel (dezelfde als geluidstechnici voor stageblokken gebruiken). Door de connector gaan de volgende signalen:
- 9V DC spanning t.b.v. CryBaby
- 14V DC t.b.v. GT3
- Midi Out (naar Rover en Intellifex)
- Send (vanaf de Wah)
- Return (naar de Wah als ik draadloos speel)
- Return (naar de GT3 voor stemapparaat)
- VCA signaal (t.b.v. Roland expressiepedaal voor het totaalvolume)
Werkt perfect! Slechts één kabel erin klikken en klaar is Chiel 8-) .
aha een multi cable!
ik loop al een tijdje met die idee rond.
wat voor cable heb je gebruikt (merk/dealer)
en heb je het geheel klankmatig vergeleken met een setje kwaliteit gitaarkabels?
volgens mij verlies je met elk soldeerpunt een beetje signaal, en mijn geluid moet wel door zo'n 10 soldeerpunten. vertel me alsjeblieft dat je objectief geluisterd hebt en het heel erg meeviel, ik wil het ook namelijk. ik haat kabels prikken.
(sorry, geen rek pic)
Ik veronderstel dat je dit zelf gedaan hebt en het is ERG netjes Chiel. Ik vraag me ook al een tijdje af of zoiets doenbaar is, blijkbaar wel dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel