Oorspronkelijk geplaatst door Nevaratoiel
Hmm... ik kwam in aanraking met Guns en dus ook Slash, eigenlijk in dezelfde periode als Aerosmith, Led Zeppelin, ehm... nog meer. Mijn broer was toen Guns 'hot' was helemaal into Rock. En tja, dan pak je nog weleens wat op.
Ik vind het wel interessant dat mensen andere meningen hebben. Ik vind Slash dus helemaal geen one-trick pony. Ja, hij heeft overduidelijk zijn eigen stijl, en je houdt ervan, of je houdt er niet van. Ik dus overduidelijk wel (of was het nog niet helemaal duidelijk? ;)) Ik vind hem juist toch wel divers. Als je solo's hoort die hij in nummers van andere artiesten speelt, dan hoor ik daar toch wel variatie in. En nee, dan heb ik het niet alleen over de melodie.
Mja, ik denk dat je het wel een beetje generaliseert. Guns is naar mijn idee niet een band die je in een bepaalde leeftijdsgroep kan plaatsen. Het is gewoon helemaal maar net wat iemand voor een stijl wil leren spelen. Je kunt dit laatste gewoon lezen en daarna net doen of je het niet gelezen hebt, want volgens mij sloeg dit helemaal nergens over. :P
Maarja, dit blijft toch natuurlijk mijn eigen mening. :)