JAAAAAAAA die is wel vet! jammer van die dure customshop gibson.. uche uche stagg bedoel ikCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gershwin5150
Printable View
JAAAAAAAA die is wel vet! jammer van die dure customshop gibson.. uche uche stagg bedoel ikCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gershwin5150
Met mijn eigen band organiseerde ik een feest in een leegstaand pand in Roermond, er speelden een aantal bandjes en dj's. Er waren al best veel kaarten in de vvk verkocht, maar aan de deur moesten er ook nog verkocht worden. De kaartjes zaten echter nog op één vel. We hadden zo'n grote papiersnijder met zo'n groot mes op een hendel die je naar beneden trekt/ slaat) Een kwartier voordat de deuren opengaan moeten die dingen nogsteeds gesneden worden en onze gestresste sologitarist doet dat wel even. Bij het 2e velletje zat zijn duim er al tussen... :s een hele diepe bloedende snee. Maar ja, dichtgeplakt en gewoon gespeeld, zoals het hoort. Was verder wel een geweldige avond.
Tijdens een bluessolo van een kwartier in m'n broek gepist. Dát is erg. (wel in het oefenhok) :oops:
en:
Tijdens een optreden bij een tokkelstukje m'n stubby (ja, zo'n dikke) doorgeslikt. Auw. Stug doorspelen, maar ik voelde 'em naar beneden glijden.... :D
hm, tijd voor straplocks?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Javaca
Dude, hoe krijg je het voor elkaar om in je broek te pissen? Was je zo zat? En een big stubby inslikken? Was ie 2,5 of 3mm dik? Ik had jou niet willen zijn een dag later op de plee...
ach, voor het nummer begon moest ik al, maar goed, toch beginnen. Op het hoogtepunt vergat ik even iets. we hebben er maar hard om gelachen.
En die Stubby, volgens mij 3mm, maar wel zo'n kleiner model....
Oké.....dan mijn verhaal....
In een vroeger leven was ik keyboardist en trad samen met mijn broer op die ook keyboards speelde.
We speelden bij een voetbalclub...geen podium....gewoon op het vloertje.
Mijn broer had een pedaal op de vloer waarmee hij de drumcomputer kon starten en stoppen.....dat vond die loslopende hand best interessant dus die ging tijdens een nummer op dat pedaal staan.....alles stil!
We hebben er hard om kunnen lachen.....
Groet,
Vinni
Was de rest van de Adams family er ook?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinni
Groeten, Ed.
Tja....het was een heel apart optreden ! :-D
Vinni
njah heb op men eerste men snaar gebroken, ergens in de helft van het 3de liedje :(
Hier op de forum hadden ze me nog zo gewaarschuwd voor men snaren...ach..als ik dit eerst allemaal las, stelde "een gebroken" snaar voor mij niet veel voor maar toen het dan gebeurde...shit goddamn... :razz: