Onzinnig? Niet waar? Ik kan hier zo die troep van je neer pleppen hoor! Nu ga je het ontkennen? Wat een dweil ben je toch!
Printable View
Euhh, het ging nog wel iets verder. Er werdt via PB ongegeneerd zieltjes geworven die voor het karretje van meneer moesten worden gespannen, om samen ten strijde te trekken. En vanaf het moment dat daar niet op werd ingegaan werd ik als persona non grata door meneer gezien en kreeg herhaaldelijk via PB verwenzingen naar mijn hoofd.
Nu wordt als argument steeds opgeworpen dat meneer slechts met gelijke munt terug betaald, maar ik heb hem uitgenodigd om 1, zegge één pb of posting te laten zien waarin ik hem uitscheld of krachttermen toeschrijf.
Nah weet je Brad. Ik geef me ook gewonnen. Intellectueel ben ik ruim je meerdere, maar op het gebied van bitch-fights kan ik heel veel van je leren. Dit wil ik niet en dat gaat ook niet gebeuren. Ik snap ook dat je dit 'jammer' vindt, want het biedt je minder grip. Echt tragisch dat je zoveel vaak goed bedoelde raad volledig in de wind slaat en denkt dat je als 'loser' beter voor de dag komt.
Te triest voor woorden!
Joost wanneer jij het opneemt voor iemand die in een on topic topic zegt dat bepaalde pluggen prima in mijn aars passen dan weet ik niet wat erger is
Misschien ben je intellectueel mijn meerdere dat zou best kunnen , misschien ook niet dat kun je zo online namelijk niet beoordelen maar ik heb al gezegd ik heb al genoeg energie in dit topic gestopt en verder verwijs ik naar mijn eerdere posts en naar de posts van Mitch die ik als zeer raak beschouw
Joh, z'n onderschrift spreekt al boekdelen. Betreffend persoon en z'n innerlijke ik is/zijn er nog trots op ook dat ie er een sport van maakt om perse zich af te zetten tegen, in zijn ogen, de gevestigde orde.