Maar kan je zo'n ts808 mod in een ts10 makkelijk terugdraaien dan? En hoe moet je dat doen?
Printable View
Maar kan je zo'n ts808 mod in een ts10 makkelijk terugdraaien dan? En hoe moet je dat doen?
Zo, ik ben vanaf nu ook trots lid van de Ibanez 10-seriesbezittersclub. Die trots duurde niet zo lang, hij was ongeveer verdwenen toen ik het pedaal gebruikte.
Het gaat om de WH10V2. Het is werkelijk een verschrikking om met dat ding te spelen. Hij kraakt, de aan-uitpot voelt slecht aan en hij overstuurt als je een noot hard aanslaat.
Wat een teleurstelling zeg, ik ga hem denk ik zo snel mogelijk weer terugsturen.
Wat vinden jullie nou eigenlijk zo lekker aan de WH10(V2). Het geluid, hoe hij speelt etc.?
Ja, de WH10V2 moet je qua inhoud dan ook direct vervangen door de eerste versie, wat ik heb laten doen.
Mijn ervaringen met de V2 zijn ook ronduit slecht (m.n. slecht schakelen, tonesuck, mindere overall sound).
De WH10 heeft vanzichzelf wel een soort van volume boost, maar voor een overstuurde amp vind ik dat juist fijn, mede omdat je dan direct wat meer door de mix prikt.
Verder klinkt ie zoals een wah hoort te klinken mijns inziens.
www.google.com
hahah:cooler:
iemand die zn oude ts10 kwijt wil kan trouwens altijd bij mij terecht:P
Henk, bevalt ie toch niet zo?
http://link.marktplaats.nl/510359994