Ik vind hem voor zo'n over the top thema juist net niet over the top. Hij is zo in balans dat het er totaal niet uitziet als een gimmick. Gewoon goed, echt waar! :ok:
Printable View
Ik vind hem voor zo'n over the top thema juist net niet over the top. Hij is zo in balans dat het er totaal niet uitziet als een gimmick. Gewoon goed, echt waar! :ok:
He Barno, een slagplaat van staal zou hem ook niet misstaan.
Barno, hij is geweldig!
echt waar:mmmm:
respect, is weer een zeer mooi totaalplaatje geworden.
Hulde! Zeer gewaagd en zeer goed gelukt :ok:
Ik begin steeds meer GAS voor een tweede Gutt te krijgen :seriousf:
Ik zie mezelf niet spelen op een glittergitaar maar ik vind dit toch wel een stijlvol ding geworden.
Klasse, Barno !!
Ik vind het wel wat voor Dave Hill van Slade ....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TXTJWFIH-D.jpg
thx all
Ze is ondertussen helemaal af en speelklaar. het enige dat ik mss nog verander zijn de pickups, maar dat bekijk is nadat ik ze live gebruikt heb.
filmpje naar goede gewoontje behoorlijk suckend qua kwaliteit, maar soit, it's in motion
geen aarding aan stopcontact, ook ergens goed hoorbaar :)
Hals is supergoed: da's iets wat toch wat onvoorspelbaar blijft en pas blijkt bij gebruik. Zo had ik onlangs een ongetwijfeld perfect gemaakte warmoth hals in handen, en dat ding had hèt gewoon niet. geen idee waarom. deze dus wel.
http://www.youtube.com/watch?v=sfUJ6O32UIo
Me likes it ! Klinkt wat 'braver', minder fel dan de choco, anders maar lekker. Interessante pickups ook: half strat, half P90, persoonlijk zou ik ze laten zitten :)
Moest ik een performing artist zijn, oh well ... This one is meant to shine on stage, and it will ...
Het wordt met elk model moeilijker een favo Guttlin te hebben. Chapeau!