Neemt niet weg dat die prijzen gewoon gekkenwerk zijn:(.
Printable View
Wow...kan Gibson nog kanslozer worden? Jezus....
Waarom hoor ik dan niemand over de "gekkenwerk" prijzen van de Fender CS (een Masterbuilt van € 7000,- is geen uitzondering) of de duurdere PRS (een 1980 WS Ltd van € 5000,-) lijn?
Nee, het gaat weer over Gibson en daar heb je ze weer.....de zeikwijven! :cheerup:
Omdat je een gitaar niet kunt betalen moet je hem dus maar als "overpriced" klasseren zonder dat je er überhaupt iets vanaf weet?
Ik vind de uitleg van the Guitarkings (wederom hallo heren;) ) zeer duidelijk....
nuff said! :ok:
Wat dacht je van de zeikwijven die alsmaar Gibson blijven prijzen terwijl het algemeen bekend is dat de kwaliteit van Gibson helemaal niet meer zo top is en dat het snell neerstortend bedrijf is?
Als ze nou gewoon een knap gitaartje leverden voor het geld was er niks mis mee, maar naast overpriced zijn ze ook gewoon klotegitaren. En ja dat mag ik zeggen, omdat ik ze vaak in handen heb gehad. Ik werk in een muziekzaak en wij verkopen geen Gibson meer, omdat het de moeite niet meer is.
En nou ook niet lullen over het niet kunnen betalen. Daar weet jij niets van af.
Hap hap wat heb jij een honger zeg.
Dus het moraal van jouw bericht is dus wederom, klotegitaren en overpriced.
En je werkt in een gitaarwinkel waar jullie GEEN Gibson's meer verkopen, laat staan de RR of de Don Felder...nou dan weet jij in elk geval op dit moment dus helemaal niks, daar komt het op neer, of zie ik dat fout?
Ik hoef het saldo van jouw spaarrekening inderdaad niet te weten, maar ik vind het gewoon onnodig om elke keer alles wat met Gibson te maken heeft, neer te sabelen.
That's all....meningen kunnen en mogen verschillen, maar dat gebash is zo zielig en vooral dat papegaaiengedrag en dat napraten....:mad:
En daar gaan we weer:cheerup:
Daan,
Fender heeft ook zo z'n nieuwe releases en/of limited runs, ik heb er geen moeite mee.
Ik denk dat elke gitaarbouwer commercieel denkt en bepaalde signatures uitbrengt, sommige echt geslaagd en sommige ook niet.
Maar om on-topic te blijven, het ging om de Randy Rhoads van Gibson (prachtig, echt prachtig), tja de een heeft daar helemaal niets mee en gaat huiliewuilie doen over de prijs en voor de ander is dat dé ultieme gitaar.
Als iemand bijvoorbeeld een nieuwe, zwaar gerelicte Fender koopt van 5000 euro ofzo, moet ie lekker zelf weten toch, ook al zou ik het zelf niet doen, ik wens hem er enorm veel speulplezeur mee.
En dáár gaat het om, iedereen voelt zijn eigen mojo bij zijn favoriete merk....
respecteer dat en ga niet lopen bashen als iets je niets doet.....
Het zijn gewoon planken met draden hoor. :chicken: