en een intellifex voor € 100 geen slechte prijs volgens mij... Die mesa poweramp is ook erg goedkoop... Bijna te goedkoop, maar veel te zwaar helaas.
Printable View
Ja ik heb hem voor een stuk minder nog kunnen bemachtigen. Vond hem eerst iets minder klinken, maar heb nu een andere gitaar en fatsoenlijke speakers en dat scheeld een hoop. Vind hem erg lekker en veel minder modderig nu. Het is de poor man's boogie zegen ze. Hij heeft 4 kanalen waarvan steeds 2 er een eq delen, ik vind dit geen probleem. Een goeie setting is zo gevonden. Ik hoef geen andere voorversterker onder de € 800. Maar ik ben ook geen fan van het digitale en deze is zo heerlijk simpel buizen. Alleen geen fx-loop en geen midi en hij is mono. Ik ervaar dit allemaal niet als een probleem.
Mono en geen fx-loop zijn voor mij ook geen probleem. Geen MIDI is jammer maar wel overkomelijk (dat heb ik nu ook niet en ik schakel met de G-Major 2).
Maar ik vraag me af of ik uit het 3e kanaal wel een strakke metalscheur kan halen. De vierde kan dat vast wel, maar die wil ik juist als solokanaal gebruiken. Dan zou ik dezelfde compromises moeten maken als met de Engl E530. Daar wil ik juist van af.
Ik weet niet hoeveel meer gain je nodig hebt maar van een strak scheurkanaal heb je middels een boost en eventueel wat EQ uit de g-major zo een solokanaal gemaakt. Maar had je nu al eens een mesa getest?
+1
Dat is prima te doen met de G-major!
Ai ai ai, komt er een Groove Tubes voorbij op een moment dat ik echt geen cent te makken heb! Snel, koop hem om te proberen en zet hem over een half jaartje voor 200 op Marktplaats, please ?!:makeup:
Die Groove Tubes is idd interessant voor 299
Heeft iemand een website waar goede audioclips van die amp staan. Ik ken 'm niet maar het ziet er interessant uit. Dat 'ie MIDI kan schakelen lijkt me ook puik. Is dat gewoon MIDI zoals het hoort? Het ziet er op de achterkant een beetje gek uit.
Zou je zo'n ding ook weer voor 300 euro van de hand kunnen doen en is 'ie populair? Of staat 'ie dan meteen een half jaar op marktplaats? Ik overweeg de aanschaf :O