Welnee, juist prima dat dat verziekt is. Het heeft er direct toe geleid dat een aantal van de verziekers onze onverdeelde aandacht gekregen heeft en er intern gesproken wordt over het beleid ;) Elk nadeel.... maak hem maar af.
Printable View
Welnee, juist prima dat dat verziekt is. Het heeft er direct toe geleid dat een aantal van de verziekers onze onverdeelde aandacht gekregen heeft en er intern gesproken wordt over het beleid ;) Elk nadeel.... maak hem maar af.
Tja, het feit dat er al een topic als deze überhaupt bestaat wilt al veel zeggen. En ja, d'r zijn er een paar met een grote mond, die moeten zeker minderen, en de mods mogen de regels ook wel ietsiepietsie veel meer strenger toepassen. Ik zie wel erg weinig rode tekstjes laatste tijd.
Maar is er dan een beleid?
Ach, als je modereert klagen er mensen dat er teveel gemodereerd wordt, als je het niet doet krijg je weer klachten dat er te weinig gebeurt :D
Beleid is er plenty en is allemaal terug te vinden in de FAQ, bovenaan. Daar staan ale gebruikersregels. We gaan niet overal even streng mee om, maar dat dat op dit moment negatieve gevolgen heeft omdat sommige mensen niet kritisch zijn op wat ze posten, is duidelijk. Er wordt aan gewerkt...
Dat is idd een behoorlijk dilemma
Blijkt wel hoe moeilijk modden eigenlijk is en ik zou het zelf waarschijnlijk niet goed kunnen...
En het is onmogelijk om iedereen tevreden houden
Respect...
ik heb jaren gemodereert, en ken het dilemma
maar had en heb er een vrij simpele mening over hoor
als je bij mij thuis op bezoek komt dan houd je je aan mijn regels
kun je dat niet en toon je niet het normale respect, dan kun je wat mij betreft weer gaan.
een forum is niet meer of minder dan een webplek waar je gast bent..
het is dus vrij simpel..de moderator is 1 van de gastheren/vrouwen
je kent de huisregels..
die respecteer je,..en anders vraagt de gastheer je om je gedrag te veranderen of anders een poosje weg te blijven
it s so simple zelfs een gitarist kan het begrijpen :hippie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje
blijkbaar niet iedereen dus ^^
mwah ik denk t wel hoor..maar dr loopt hier een stel jonge honden rond die soms wat grenzeloos zijn...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
en tot op zekere hoogte moet dat kunnen
ze hoeven niet eens zelf na te denken over de grens,..die stelt de moderator
ik vind het nog steeds errug simpel hoor
Citaat:
vaak(lees: meestal) zijn het niet eens de jonge honden, maar de ouwe rotten die denken dat ze van alles mogen en zich soms een beetje tever laten gaan
ach ..die zijn hardleers, de aanpak wordt er niet anders om ..toch
dat vraag ik mij dus soms wel eens af;)Citaat: