Nee, Barend eet voor 10.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Printable View
Nee, Barend eet voor 10.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Die blackstar is wel te regelen. Je kan ook gewoon een keer naar de daisybell komen als we oefenen. JCM800 + Blackstar HT-Dual. Die Blackstar kan sowieso mee. De JCM800 staat in de oefenruimte, dus wordt qua vervoer lastig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Ben je trouwens al een beetje jaloers op m'n setje;)
Die JCM800 is niets voor jou , veel te ruw. Echt, het is niet wat je zoekt. Ik ken iemand die zo'n ding voor een zacht prijsje wel over wil kopen. Spreek me maar aan op MSN .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Ik weet dat-ie nu te ruw voor mij is. Daarom ben ik m'n haar weer aan het laten groeien;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Sorry jongens, maar ik ga het niet redden zondag :(
Mijn zaterdag zit al volgeboekt en ik moet een aantal kleine crises bezweren thuis. Als ik dat niet aanstaande zondag doe, dan heb ik echt een probleem.
Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen, als het goed is, is guitarguru er met in ieder geval mijn 20Watter, kunnen jullie toch vergelijken.
Veel plezier!
Jammer Franc, was wel benieuwd naar wat Vernet spullen.
Maar iig succes thuis dan :)
Ohja, hoe laat was het ook al weer? Als je dus ook nog spullen mee neemt enzo.
Zal ik de Vernet kleuren maar verdedigen nietwaar? :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
Wil men alleen de 20 watter horen of ook de 50 watt JMP Plexi Lead?
Da's jammer Franc, ik wilde je al bellen om evt. te carpoolen. Afijn, je kast gaat ook mee, dus naast een amp zal er ook een cab zijn. Was g*d*r een karwei daarnet, zeg.... hij stond echt helemaal achterin de opslag en dan ook nog met een berg spullen erboven op. Alsof ik nog niet genoeg getild heb de afgelopen dagen.
Ik wil minimaal één biertje ontvangen van wie er over wil spelen :D
@ Franc: jammer, succes!
@ guitarguru: alles meenemen!
Nog even praktisch qua organisatie: is er iemand die naast Timmu ceremonie-meester wil zijn?
Nog 2 nachtjes slapen/solderen :) ......
Eigen quote uit ander topic:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Het heerst zeker!! Ik ben ook al weken niet lekker, sta de hele dag buiten voor mijn werk, dus genees ook maar niet.
Sorry, maar ik kom dus ook niet
Ga een uitziek-zondag houden.
Als Les Paul R8 wil, mag ie wel mijn beide Vernets meenemen overigens.