oke ik kom wellicht ook eve een kijkje neme dan :) wie moet ik mn nummer doorgeven ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
Printable View
oke ik kom wellicht ook eve een kijkje neme dan :) wie moet ik mn nummer doorgeven ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
Weet iemand hoeveel de drank tegenwoordig kost op graspop?
Ik pleit voor het meenemen van eigen drank!!! maar, nog niet zo erg als werchter neem ik aan?
i'm in for the gsm nummers :p
Bier en eten is redelijk duur, maar niet zo duur als op werchter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Voor de camping raad ik je aan om gewoon je eigen eten en drinken meenemen (zit een limiet aan, en geen glas) maar dat drinken/eten mag je niet meenemen op het festivalterrein.
Kun je nog lezen op de site.
Die nieuwe In Flames belooft veel goeds!! Zondag heeft voor mij vooralsnog de coolste overall line-up; In Flames. Arch Enemy, Soilwork, At the Gates!!
verder zie ik uit naar Testament, Forbidden en Agent Steel! :blast:
die limiet op de camping controleren ze toch niet, ze kijken alleen na of je glas bijhebt.
nog een tip nog om je drank te koelen : Droogijs, 1 minuutje erop en je bier is ijskoud.
Dit is mijn eerste festival ever, dus ben wwel benieuwd. maar heb geen idee van wat ik moet verwachten. Er zal zon 40.000 man zijn die zondag neem ik aan, ik kan het mij moeilijk voorstellen, hoeveel is dit eigelijk? ik bedoel, zit je echt half te stikken tussen het volk?
En gewoon ophet festival terrein, kan je daar makkelijk drinken mee smokkelen? EV in drankkarton?
Nogal een zaagvraag maarja, gewoon voor een idee.
valt wel mee, 't is een grote weide.
Het is lastig dat als je maar 1 dag gaat dat je dan op het terrein vast zit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Geloof me, het is een groot terrein.
Van de ingang naar de mainstage doe je wel een kwartiertje over.
http://img149.imageshack.us/img149/5210/gmmcopyck2.jpg]
Hier is een Google Maps screenshot met een Plattegrond eroverheen geplakt.
Effe op http://maps.google.com hiernaar zoeken:
Boeretangsedreef, 2480 Dessel, Dessel, Belgium
Ik vind persoonlijk zondag de minste dag van de 3, en vrijdag zeker de vetste!
Ik ga 100% voor:
Priest
Whitesnake
Agent Steel
Forbidden
Saxon
Testament
Kiss
Maiden
Iced Earth
en At the Gates, Def Leppard en In Flames ga ik misschien ook nog wel kijken.
Maar die emo-nichten (BFMV) mogen ze thuislaten. What's next? Fallout Boy?! :chicken: