Mooi man! Ik vind die harde (overgang van rood naar geel zeg maar) "teardrop/lemondrop" in de sunburst wel mooi bij cherry....of lijkt het wat heftig door de foto?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Printable View
Mooi man! Ik vind die harde (overgang van rood naar geel zeg maar) "teardrop/lemondrop" in de sunburst wel mooi bij cherry....of lijkt het wat heftig door de foto?Citaat:
Een zgn 'clownburst' wordt dat genoemd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tubescreamer
haha, zo zie je maar weerCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
de een zijn eerste sprayday is de ander zijn sunburst heaven
Die clownburst is juist wat mij tegenstond aan die sunburst epi's.
geld te veel? damn he!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Ik ben er ook niet echt kapot van eerlijk gezegd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
De foto doet recht aan de realiteit. Daarom vond ik het juist ook mooi. Het is dus duidelijk dat smaken verschillen. Dus dit is een clownburst en geen cherry burst. WHATEVER!! Ik zeg cherry burst. Het was tenslotte mijn geld en als ik zeg het is een hoer dan is het een hoer :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tubescreamer
een clownburst IS een cherryburst met een abrubte rand.Citaat:
interessante woordkeuzeCitaat:
Wat komen er toch een hoop mooie LP'tjes voorbij.. Als ik wat verder ben met mijn gitaarskills dan is de kans groot dat ik ook eens een echte LP in huis haal. Het blijven in mijn ogen toch verdomd mooie gitaartjes. Ik ben nu een paar weken gitaar aan het spelen, maar toch heb ik al flink last van GAS, maar zo ben ik nu eenmaal, weinig aan te doen.
Maargoed, ik had eigenlijk nog een vraag over mijn eigen Jim Harley LP. Ik heb em al eerder hier gepost, en hoewel het niet mijn bedoeling is dit dubbel te doen zonder een goede reden, denk ik dat de vraag legitiem genoeg is om het nog eens te doen ;)
Omdat er op het internet echt niks te vinden is over Jim Harley, en dus ook niet over de LP die ik in bezit heb, vroeg ik me af of er mensen zijn die kunnen zien wat voor hout het is, waar de body e.d. van gemaakt zijn. Ik vraag dit puur uit interesse, ik ben erg tevreden over het beestje, hij is iig qua uiterlijk van goeie kwaliteit en hij speelt naar mijn idee fijn, alhoewel ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal heb.
Ik ben nou eenmaal iemand die graag precies weet wat hij heeft, zo heb ik dat met alles. Dus als iemand me dit kan vertellen zou dat geweldig zijn.
Ik heb er 2 foto's van atm:
http://www.sartsj.nl/gitaar/IMG_3928.jpg
http://www.sartsj.nl/gitaar/IMG_3931.jpg