en hij is zo duur, dat ie er gewoon in moet ;)
Printable View
en hij is zo duur, dat ie er gewoon in moet ;)
Ik heb mn TU2 ook gewoon in mn keten...
Pedalboardus updaterus! Ik heb d'r weer twee bij opgekwakt!
http://i90.photobucket.com/albums/k2...6/S8000086.jpg
Oogt misschien niet even strak, maar het werkt wel.
Drappie, Drappie, Drappie...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
...heel mooi board! Goede layout, leuke pedalen! Lijkt me ook erg veelzijdig :)
Morgen hoop ik mijn tuner binnen te hebben (na gisteren mijn George L kabeltjes eindelijk aan de pluggen gesoldeerd te hebben!) dus ik zal snel mijn board (AF!!!) posten :strat:
Die George L kabeltjes wat betaal je daar nou voor eigenlijk? En die zijn ook in verschillende lengtes?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Het is niet echt dat ik persé betere kabels wil, maar al die kleurtjes op m'n board staat me een beetje tegen.
georgeL soldeert men toch niet?Citaat:
georgeL KABEL met andere pluggen kan wel
...kabel is niet zo duur, voor een paar euro heb je genoeg voor je board.
de pluggen zijn ongeveer 4,50 per stuk
Het kost nagenoeg niets...ik heb ze bij Musik Produktiv gekocht...2 meter kabel, heb 4 kabeltjes van ieder +- 10 cm gemaakt en heb dus nog zat over :) ze zijn nu wel duurder geworden...ik heb er 2 maanden geleden €2,30 per meter betaald... en ze zijn nu €3,90!!! Je betaalt overigens per meter...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Als je er ook George L pluggen bij hebt niet...maar ik heb Switchcraft pluggen uit de VS gehaald (koste me +- 25 euro incl. verzendkosten voor 10 pluggen) en die heb ik wel gesoldeerd...gisteren eindelijk tijd voor uitgetrokken, en ik was snel klaar, was erg makkelijk :) ! En ze zijn perfect...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Ah okee, dat is nog niet eens zo heel duur inderdaad. Thanx voor de info man! :)Citaat:
Always welcome! Paar mooie plugjes erbij kopen en solderen maar :) (die George L pluggen zijn wel erg duur namelijk...)