Het staat wel een beetje scheef....
Maar wel leuke set!
Printable View
"Scheef"? "Wel leuk"? Ik roep deze stack nu uit tot coolste van het hele forum! :soul:
Vette gitaar ook dude!!
geile tele Rickermans!!.... heb een bollend gevoel in de broek!!:cheerup:
Dank je!!! :cheerup: (Geen Rick maar de man v/d amp+cab)
De amp is al in wat topics geweest. De 1x12" ONE OFF kast is door 'n vriend van mij gebouwd en laatst door mij blauw gemaakt. Rick was op zoek naar 'n betaalbaar "cabje" en deze had ik nog staan. Ik vond het zeer tof om die cab ook te "verblauwen", Rick wilde de StudioCage ook per se[e] in blauw (+ paisley paneeltje) en deze "stack" is natuurlijk ook zeer tof/apart als je net je eerste eigen woning hebt.
Tele ziet er cool uit!!! Maar...
wie heeft die ciggie-burn gemaakt? Rick komt zo gezond over...
Thanks voor de reacties, zal morgen het cabinet eens flink op den donder geven in de Paap:ok: De tele gaat ook mee, maar zal ws. meer op m'n firebird spelen:D
De sigaret-plek is indd door een maat van me gebeurt en niet door mij, me no smoke no cigarettes:cooler:
Ben ik dan de enige die het spuuglelijk vind?
nee hoor, vind die tele echt gaaf vind de top ook erg mooi met dat blauw en met name het paisley frontje (heb je daar een digitaal bestand van, chris?) maar de cab vind ik net niet. Mijn excuses daarvoor rick en chris.
Het is leuk als mensen het leuk vinden, maar het doet me vrij weinig als iemand het kut vind hoor dus zeg het vooral;) Als ik het maar fijn vind!
Hierbij m'n splawn/peavey ensemble-tje...
Lang geleden nog zo blij geweest met m'n sound, ik moet alleen altijd trachten iederéén buiten te krijgen om het volume eens te kunnen opendraaien... :crazyhappy:
http://users.telenet.be/krikke_den1s...n%20Peavey.jpg
Mijn god ziet dat er effetjes zalig uit!
Gebruik je de 5150 nog veel nu je die splawn hebt ? :p