Hij stond eerst als Gibson Les Paul geadverteerd. Nadat ik de verkoper erop had geattendeerd dat het wel zo netjes zou zijn om te vermelden dat het een replica betreft, heeft hij het aangepast.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Printable View
Hij stond eerst als Gibson Les Paul geadverteerd. Nadat ik de verkoper erop had geattendeerd dat het wel zo netjes zou zijn om te vermelden dat het een replica betreft, heeft hij het aangepast.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mooi fineer topje maar de cutaway is wel heel erg slecht voor een replica
Snap ik ook niet...als je zo'n carved top kunt maken en zo, dan moet het toch ook niet zo'n probleem zijn om die cutaway een beetje fatsoenlijk te maken...
Die top is fineer he, je mag al blij zijn als het geen fotoflame is.
Ik vind het voor de rest maar een rommelzooitje met die cutaway, verschillende knoppen en een scheve neck pickup. Nog niet met geld toe.
Foto's staan op een ebay server trouwens.
Ding is zo out of shape dat 'ie ternauwernood in de koffer past.
Komt omdat de koffer een replica is, de gitaar niet ;) (zo lees ik de advertentietitel).
Neck pup staat vlgs mij niet scheef, dat is optisch bedrog door de lichtval op de eerste foto. Niet om het goed te praten, maar laten we het niet erger maken dan het al is.
Ik hield me nog in. Brug hoort scheef maar niet zo scheef, desondanks staat de lage E zadel al helemaal naar achteren. De twee schroeven van zowel de tom als het staartstuk zien er verschillend uit, de neck humbucker heeft een afwijkend schroefje evenals de pickguard, afgezien van de verschillende tone en volume knoppen. Ik zie nog een paar dingen maar laten we het inderdaad niet erger maken dan het al is.
Maar het is dus een echte Gibson? Nou, dan kan het allemaal wel kloppen.:D
en niet die hier van het forum denk ik zo ;)