Klopt inderdaad, ik heb zelf ook een SQ. Ziet er authentiek uit. Maar is natuurlijk nooit 700 euro waard....
Printable View
Er staat nu een Early Fender Japan voor EUR 1.700 op MP. http://link.marktplaats.nl/m1074101057
Niets mis met de advertentie hoor, maar IMHO met de prijs wel...
Je hebt gelijk! Dat maakt het wel wat fishy
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
Volgens mij hebben die Japanse fenders geen serie nummer hoor.
Niks fishy aan, wel is de prijs belachelijk hoog. Ik zou er hooguit 700 voor neertellen en als het een nitro versie is hooguit 1000.
De JV's hebben een serienummer op de neckplate maar dit soort neckplates kom je tegen op de custom orders, in Japan vrij gebruikelijk. Het is een genuine JV, zie er niks raars aan.
De gitaar is geimporteerd en die 400 extra euro zit gewoon in de prijs gok ik.
Ik heb 15 of 16 jaar geleden op de beurs in Veenendaal al eens een schitterende vroege telecaster weg zien gaan voor 800 euro (de gulden was nét vertrokken). Ik sta er niet van te kijken dat het gevraagd wordt. Of ie het krijgt is een ander verhaal.
Deze zou ik toch eerst opengemaakt willen zien. Sowieso zijn er geen staggerd pickups te vinden in een '75 strat.
De body wear en kleur is ook on Fenderish, een refin gok ik als het al de originele body is.
Is deze toch een betere koop, lijkt me.
Afgezien dat het plastic in die tijd zwart was (weer zo'n irritant ding van Max om zoiets niet te noemen) en de '79 strat imo het diepte punt van stratjaren vertegenwoordigd, ja.:D
Trouwens wel typisch dat ie het heeft over zwarte controls en vervolgens witte op de foto staan.