Gapend gat bij trussrod is weer het gebruikelijke weggevertje.
Printable View
Gapend gat bij trussrod is weer het gebruikelijke weggevertje.
De hoeveelheid jaren dat iemand op MP zit wekt misschien wat vertrouwen op, maar zelf zit ik er bijvoorbeeld pas een jaartje op. Heb in die tussentijd 2/3 dingen verkocht en ben zelf een keer opgelicht door iemand die er al 6 jaar op zat. (Navragen bij de bank, bleek mn geld op een Griekse rekening te staan.)
Geld nog teruggekregen en uiteindelijk is het kapotte pedaaltje gerepareerd)😂
Mn laatste plank, CP60s strat gekocht van iemand die een maandje of wat op marktplaats zat geloof ik.
Het kan vertrouwen geven, zegt alleen niet zoveel uiteindelijk.
Bij deze strat hoef ik er niet langs te gaan, check die laatste foto van de headstock. Die contouren zijn te scherp om een fender kop te zijn. Ook de mechanieken zijn van een of andere knutselaar uit Bamië die ik op de corona strats nog nooit gezien heb. Gewoon die foto's goed kijken dat spaart je al veel ellende.
Ik twijfel met je, maar die mechanieken zijn gewoon klusons toch, en niet ongewoon op Corona strats.
http://www.12fret.com/wp-content/gal...-head-rear.jpg
Op standards en Highway Ones zitten volgens mij geen Klusons.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kluson/Pings zitten alleen op vintage-inspired modellen (en die hebben allemaal een trussrod aan de hielzijde).
Het zit niet in mijn aard om mensen te bedonderen en dus ga ik, ook in dit soort gevallen, er vanuit dat de verkoper zélf ooit gigantisch in das Boot genommen ist. Ik krijg dan ook meteen medelijden met de persoon die, naar alle waarschijnlijkheid, gewoon een enorme oplichter is. :eek:
En toch 1000 eu geboden. Dan heeft die vent z'n kosten er al dubbel uit waarschijnlijk. Wat zou zo'n fake Gretch kosten? 400 eu ofzo?
Het zou me niks verbazen als bieder Ben gewoon verkoper Mark is.
Die knaap weet best wel dat het Chinees is, zo'n lulverhaal over de zegen van de importeur zegt genoeg.
Wie is dat trouwens? Vroeger was dat JIC. Bestaan importeurs voor dat soort grote merken nog wel? Ik heb het idee dat ze nu gewoon een opslag openen in Duitsland of de UK en daar kan de winkelier rechtstreeks uit bevoorraad worden.