De Strat staat er nog gewoon op. De LP is foetsie.
Printable View
Precies. Die Chinese kopies worden steeds beter.
Mij zouden ze ook wel kunnen foppen, ben ik bang, maar voordat ik 4K uitgeef, check en dubbelcheck ik het wel ff.
Nou, hoe goed die chinezen ook zijn, ik zou voor een kopie sowieso niet meer dan 400 eu neertellen. Dus 3700 euro vragen met een mp profiel wat 1 dag actief is dan moeten alle alarmbellen gaan rinkelen, los van het feit of deze echt of niet echt is.
Ook uit de advertentie schrijfstijl kan je veel halen. Laat je je dan nog naaien, dan ben je een grote pannekoek.
En toch he....als de chinezen per ongeluk een goede gibson gekopieerd hebben, kan het zomaar zijn dat deze beter is dan de gemiddelde gibson.
Dus tja, wel 4k voor een echte kutgibson, en maar max 400 voor een betere chinees. Tja, definieer pannenkoek ☺
Dat heet slim inkopen en wie weet of die Chinees over 40 jaar het tienvoudige waard is! 😂
Ja, wie weet!
Nu voel ik ook nog steeds wel een barrière om zo iets te kopen, maar toch!
Ik vind Chinezen best goede gitaren afleveren. (sorry Arjan)
Eastmans bieden een hoop waar voor je geld. Trouwens Yamaha bouwt al een eeuwigheid het gros van zijn planken in Taiwan, Fender zit alweer een tijdje in Indonesië. Zo beroerd is het spul niet dat daarvan komt, tenzij je de goedkoopste Squier beetpakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk