jammie! :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkinnySweatyMan
Printable View
jammie! :PCitaat:
haha thanks;) zo speelt ie ook:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik geloof je. Zelf heb ik een 82'er strat (non trem) in dezelfde afwerking, Sienna Sunburst. Die kleur heeft maar 2 jaar in het palet van Fender gezeten. Tot enige tijd geleden dus.Citaat:
Bloedmooie finish. Jammer alleen dat die van mij nu iets minder uniek oogt... :seriousf:
O, bij de weg; ik heb bij die van mij de slagplaat regelmatig vervangen door een slagplaat van tortoise. Dat lijkt lelijk, maar ik zweer je dat dat zeer fraai eruit ziet!
Zie het als een kleine tip ;-)
Maar zonder gekheid; heel mooi ding! :)
Hey, mooi ding!! Lijkt ook op de mijne alleen heeft die van mij tigerstripes erop. Het blijft echt een bijzondere en hele gave kleur.Citaat:
[QUOTE=vulvasonic]
O, bij de weg; ik heb bij die van mij de slagplaat regelmatig vervangen door een slagplaat van tortoise. /QUOTE]
Verslijt jij die dingen zo snel dan?
Hahah dankje:D! Dat het zo'n unieke kleur was wist ik eigelijk totaal niet.. Hij speelt wel als een lot uit de loterij maar dat wist ik niet;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
ik kan me niet voorstellen eigelijk dat hij er met tortoise mooi uit ziet maar ik zal het zeker eens proberen :jam:
mocht je hem ooit wegdoen, PM me :DCitaat:
Enkele dagen geleden de linkse strat gekocht. Het is een Highway One van de eerste serie. Die nieuwe serie heeft die grote jaren 70 kop wat ik minder vind. De rechtse strat is een Fernandes pre-lawsuit '62 reissue, begin dit jaar gekocht van Luke_wannabe's pa. Mooie vintage 6-schroefs tremolo op die Highway One, had helemaal mooi geweest als tie 21 frets had, want ik hou van die '57/'62 reissue looks. De hals is lekker dik, een D-profiel als ik me niet vergis.
http://www.home.zonnet.nl/daan_en_fab/strat/fenders.jpg
Mooie gitaren man! Veel plezier ermee! Die linker, stond die niet een poos op marktplaats?
Thanks Ash ketchum. Yep stond op marktplaats.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum