die twee groene broertjes heb ik andersom staan in mijn bak...
Printable View
die twee groene broertjes heb ik andersom staan in mijn bak...
Je pedalen collectie wordt steeds gaver! Die rocktron eruit ;) en een goede pedal tuner, zou hem compleet maken! En die wah, beter een vox of een RMC ( of flink modden natuurlijk)!
Die Replica gaat de MemoryMan toch niet vervangen he?
Jij hebt je George L's stevig aangedraaid zeg! Het schroefdopje lijkt helemaal tegen de plug aan te zitten!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
die rocktron is verbluffend goed:) die gaat er zeker niet uit haha. En ja misschien de memoryman er toch uit en een replica voor in de plaats. Ik was behoorlijk onder de indruk van de replica:) Een tuner pedaal moet er ook nog komen indeed. Eerst even weer wat verkopen en dan wat leuks kopen:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Dat is toch ook de bedoeling, zo zien die van mij er ook uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
bij mijn kabeltjes van 0.155 zitten ze ook idd wel zo dicht gedraaid. Bij de 0.255 dikte lukt het echter niet om ze zo strak te krijgen....maakt verder niet uit. Wel oppassen dat je niet helemaal door de mantel heen draait en contact maakt met je draad, maar dat gebeurt meestal niet zo snel.
Gisteren voor het eerst gerepeteerd met de nieuwe Pedal Power en de LPB-1.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
Wow, de Pedal Power is echt muisstil! Voorheen had ik altijd een flinke ruis als ik mijn distortion aan had en mijn handen op de snaren legde. Nu niet meer. Ook mijn wah heeft ineens een veel mooier geluid lijkt het wel. Voorheen was de sweep veel minder mooi. Echt een vooruitgang! Kost natuurlijk wel wat maar dit is echt een aanrader.
De LPB-1 is precies wat ik nodig had voor solo's. Lekkere volumeboost en een lichte verandering van mijn geluid (iets meer punch). Laat het net iets smeriger klinken. Heb hem op ongeveer 25% staan en helemaal geen last van ruis (alhoewel ie volgens mij niet true bypass is) maar dat kan natuurlijk ook door de Pedal Power komen. Lekker klein pedaaltje en spotgoedkoop. Alweer een aanrader!
Dit is denk ik de eerste keer dat ik precies het geluid heb dat ik wil (combinatie gitaar, versterker en pedalen). Voorheen was het altijd zoeken, kopen, proberen, verkopen, zoeken, kopen etc.....
Gisteren voor het eerst gerepeteerd met de nieuwe Pedal Power en de LPB-1.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
Wow, de Pedal Power is echt muisstil! Voorheen had ik altijd een flinke ruis als ik mijn distortion aan had en mijn handen op de snaren legde. Nu niet meer. Ook mijn wah heeft ineens een veel mooier geluid lijkt het wel. Voorheen was de sweep veel minder mooi. Echt een vooruitgang! Kost natuurlijk wel wat maar dit is echt een aanrader.
De LPB-1 is precies wat ik nodig had voor solo's. Lekkere volumeboost en een lichte verandering van mijn geluid (iets meer punch). Laat het net iets smeriger klinken. Heb hem op ongeveer 25% staan en helemaal geen last van ruis (alhoewel ie volgens mij niet true bypass is) maar dat kan natuurlijk ook door de Pedal Power komen. Lekker klein pedaaltje en spotgoedkoop. Alweer een aanrader!
Dit is denk ik de eerste keer dat ik precies het geluid heb dat ik wil (combinatie gitaar, versterker en pedalen). Voorheen was het altijd zoeken, kopen, proberen, verkopen, zoeken, kopen etc.....
Niet helemaal. Bij de haakse stekkers kun je door de mantel heen draaien en dan heb je geen signaal meer. Dus, bij geen geluid even stukje afsnijden en opnieuw aandraaien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yanto
Ja dat snap ik ook wel, dat je moet uitkijken dat je niet door de mantel snijd met je plug. Maar bij mij zijn al mijn patchkabels strak aangedraaid. Dat geld trouwens ook voor de dikke kabel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert