Die is wel twijfelachtig inderdaad.
Als het zo'n gerenommeerde bouwer is, plakt hij er geen fender decal op. Tenzij de vorige eigenaar dit gedaan heeft.
Ludo Hulsmans ken ik trouwens niet, ook is de prijs bizar hoog.
Printable View
Die is wel twijfelachtig inderdaad.
Als het zo'n gerenommeerde bouwer is, plakt hij er geen fender decal op. Tenzij de vorige eigenaar dit gedaan heeft.
Ludo Hulsmans ken ik trouwens niet, ook is de prijs bizar hoog.
Ik vraag me af, ook al voegt heer Hulsmans black magic toe bij het assembleren van zo'n strat waardoor ie zo veel waard is als de vraagprijs, hoe kan ik dat dan zien?
Ik heb ook een in elkaar geschroefde strat (mét fender decal, omdat de hals nu eenmaal een echte fender is). Toch eens kijken of er niet ergens een bouwer is die er een keer overheen wil zeiken, misschien dat ik dat ding dan ook voor een dergelijk bedrag kwijt kan 😁
Haha, misschien moet ik eerst een advertentie plaatsen om de interesse te peilen, anders zit ik dadelijk met zo'n ondergezeken ding te koekeloeren 😀
't Is een Limburger, hij is zijn naam nog aan het spellen ;)
Enfin, ik ken hem ook niet. Blijkbaar heeft hij nog een Harley Davidson gitaar in de aanbieding.
EDIT: Hij kent Mauro:
http://img1.kapaza.be/desktop_images...5021068929.jpg
Gewoon een partsocaster die je voor de helft van het geld zelf ook in elkaar kan schroeven.
Het is jammer dat TFOA dit soort fratsen wel vaker doet. Ik gok dat de meneer in kwestie zijn gitaar heeft ingeruild op een deal die TFOA niet kon laten lopen. Een winkel zit in de business om geld te maken natuurlijk, niet om roomser dan de paus te zijn.