Net ff uitgebreid op internet gezocht: het kan. Squier had wat export modelletjes uit de USA. Niets bijzonders...
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
Printable View
Net ff uitgebreid op internet gezocht: het kan. Squier had wat export modelletjes uit de USA. Niets bijzonders...
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
ja goed idee! Ik vul het aan.
That's right. Grote brand. Of de Corona Squiers beter zijn is wat anders. In beide fabrieken werken grofweg dezelfde mexicanen en de Mexico factory is zelfs met modernere apparatuur ingericht. It all boils down to the specs en het is niet zo dat de Mexicanen in Corona denken, laten we nou eens een betere Squier maken dan die sukkels 200 km verderop.
Ik denk dat iedereen niet twijfelt aan de echtheid van deze gitaar. Of deze gitaar zoveel geld waard is, tja het is wat de gek ervoor geeft.
Zit een beetje in de categorie van de oude Westone's en die gaan ook grif van de hand.
Er zijn ongetwijfeld vintage kenners die meer over deze gitaar en marktwaarde kunnen vertellen.
nee, maar wat is er mis mee? heb zelf ook zoéén alleen dan blond, prima gitaar enige nadeel is de erg dikke hals maar verder niks mis mee een budget neckthrough net wat de gek er voor geeft, jaren geleden was er iemand die bood zoéén alleen dan met germanized carved top aan voor 800 euro en beter als gibson, dat was wel twijfelachtig.