Ik blijf het erg vinden dat mensen hier hun business van maken: anderen misleiden en hun zuurverdiende centen afhandig maken hiermee. Ga er gvd zelf lekker voor werken!!!
Zo dat lucht een beetje op...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Printable View
Ik blijf het erg vinden dat mensen hier hun business van maken: anderen misleiden en hun zuurverdiende centen afhandig maken hiermee. Ga er gvd zelf lekker voor werken!!!
Zo dat lucht een beetje op...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat vinden we van deze:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Krom Nederlands en zeker de eerste regels vd advertentie zijn niet erg overtuigend.
Eerste bod is 3500 euro, roept u maar!
Hoge snaar actie op de foto goed te zien, dus deze kan ook wel een afstel beurtje gebruiken.
Zo, nog even een bod er overheen van 3600 euro. En ik dacht dat bolt-on necks niet chil waren? Pro gitaren hebben toch nooit een bolt-on neck? Geen verstand van verder hoor.
Anders mail hem eens, kan je lachen🙈
Kijken wat er uit de google translate rolt😂
Voor zover ik weet zijn de meeste Fenders (Strats en Tele's) bolt-on, en die zijn best populair hoor.
Met name Gibsons (o.a. Les Pauls) zijn set-neck, d.w.z. dat ze en gelijmde body/hals constructie hebben.
Vooral bij Les pauls (van een ander merk, b.v. Ibanez) wordt de discussie dan wel eens gevoerd of een bolt-on neck zoveel verschil maakt, en de meesten kiezen dan voor set-neck. Misschien verheldert dit jouw inzicht iets?