Egmond Typhoon V2 (nagenoeg zeker...)
herstel: Electra V2, hoewel ik het verschil tussen beiden niet echt kan zien.
klikkerdeklik
Printable View
Egmond Typhoon V2 (nagenoeg zeker...)
herstel: Electra V2, hoewel ik het verschil tussen beiden niet echt kan zien.
klikkerdeklik
Les paul classic uit '77? Ik heb hem gemaild, maar ik lees hem als uit 2001, max €1500
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...f4f8b9c5b7a618
mee eens, hij heeft alle kenmerken van een latere classic (snotgroene inlays, brede binding in de cutaway) 1500 is zelfs beetje te veel :D
Ik heb hem wel een bod gemaild, maar gezien zijn vraagprijs zal er wel geen reactie komen. Een mens mag vragen maar ik denk dat hij zich toch iets vergist in wat hij heeft. Jammer, ik lust wel een rode classic.
Die classics kosten nieuw net geen 2000 volgens mij en deze grapjas vraagt bijna de nieuwprijs voor een ouwe met die lelijke groene inlays en die platte lucifer hals😏
Tsja, allemaal nieuw kopen mensen, dan normaliseren de tweedehands prijzen weer.
Hij heeft zijn prijs verlaagd naar 2750....we wijken een kleine 1500 euro af met wat ik ervoor wil geven...gaat hem niet worden ben ik bang.
Het is afhankelijk van vele factoren, ook ligt het eraan hoe snel de verkoper de gitaar kwijt wil. Dan wordt eerder een lager bod geaccepteerd. Heb je meer geduld, kun je als je mazzel hebt een hoger bod incasseren, maar gezien het overvolle aanbod in tweedehands elektrische gitaren is die kans klein. Zeker als je sier dat muziekzaken ook tweedehands of NOS gitaren tegen echt scherpe prijzen aanbieden.