wie kent deze ad???????????
http://www.speurders.nl/overzicht/fe...-67497245.html
erg goedkoop en eerst 50% overmaken vraagt hij om te reserveren...pfff ik weet het niet hoor.
Printable View
wie kent deze ad???????????
http://www.speurders.nl/overzicht/fe...-67497245.html
erg goedkoop en eerst 50% overmaken vraagt hij om te reserveren...pfff ik weet het niet hoor.
Waar staat dat je dat moet overmaken dan?
Je hebt contact met hem gehad?
Wat een onzin, nooit doen! Gewoon heen gaan, en dan als't wat is, de hele mep neerleggen, of wil hij dat niet hebben?
Ik zou sowieso eerst de koopwaar willen zien...
Yep, gewoon vragen of je ze even mag testen.
als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook meestal....
Er staat dat ie in Drachten woont (of zijn koopwaren staat daar).
Bellen welk modellen hij/zij heeft, vragen of je langs mag komen (ik woon toch in de buurt blablabla).
Maja, zal idd onzin zijn, lijkt me sterk dat je nieuwe gitaren tegen zo'n lage prijs kunt aanbieden
ja ik woon ook in de buurt. dat wil hij niet ivm de vele vraag.
adres klopt heb ik gecheckt gebelt etc... tel nr ook.
zie
r komt elke 2 a 3 weken een container aan met verschillende types en/of merken.
In deze container ziteen ook Martin gitaren en Ovation.
Voor een reservering heb ik je voledige naam, adres en telefoonnr. nodig. Ook is er een aanbetaling noodzakelijk. Deze aanbetaling is 50% van de koopsom.
betaald kan worden door overboeking op rekening nummer 389007242.
Er zijn ook Telecasters met Rosewood fretboard bij. Ook in zwart.
De prijs voor deze gitaar zal Euro 495,00 zijn. Het is Deluxe uitvoering.
Groet,
de ad staat op speurders, en is 40 x bekeken, ik kan de text niet ergens op internet vinden of op mp ofzo. dan kan je toch niet vele kopers hebben........
email is gmail..
pepe;
van de email natuurlijk..
ik bende verkoper niet,..
Gewoon niet doen, is te goedkoop. Of je krijgt niks, of je krijgt een chinese kopie ofzo.
Tuurlijk wel. Alstu.
Hallo Nielsje.
Het lijkt me duidelijk: je krijgt negen decals die totaal onbruikbaar zijn als je ze op een gitaar wilt zetten (en niet alleen op een gitaar). En dat kun je niet afleiden uit de advertentie en/of de foto's. Kortom, nogal twijfelachtig....
Gr. C.
Is deze gitaar niet al voorbijgekomen in een andere ad.? Dit keer is hij i.i.g. 800 euro. Tamelijk belachelijk.
http://link.marktplaats.nl/358109719
Ja precies,
deze ad stond gister of eergister hier ook al.
Ik had 1 euro geboden, ene jasper 2, en toen iemand 3 en nu is de advertentie verwijderd lol :D
Waarom?, de verkoper had er duidelijk bijstaan dat het een nepper was, dus eigenlijk niets mis mee, behalve dan dat het merkvervalsing is, en de vraagprijs misschien wat aan de hoge kant.
Erger is het wanneer een verkoper bewust een nepper als echt wil verkopen, daar ben ik dan wel fel op tegen, dat is wel een nadeel van bv MarktPlaats.
Een ander bijkomend nadeel van verkoop sites is, dat er ook ontzettend véél timewasters zijn, die het ontzettend grappig vinden een extreem hoog of laag bedrag te bieden.
Dat de adv. is verwijderd, komt vast niet door de 3 lage biedingen (Ik zie er de LOL niet van in), maar omdat er óf iemand is geweest die wel heeft willen betalen voor de gitaar, of iemand heeft hem getipt aan marktPlaats, en is hij daardoor verwijderd.
Ben ik niet helemaal met je eens.
Namaak Gibsons zijn verboden evenals de handel hierin...als er geen Gibson opgestaan had was er geen een probleem geweest en had ik de ad ook niet gepost.
Tja, Marktplaats heeft nu eenmaal regels. Het zou me echter verbazen dat ze die nu plotseling wel netjes gingen toepassen. Want ik tip wel vaker (duidelijk) valse gitaren en advertenties en daarbij wordt dan niets ondernomen.
Marktplaats staat me sowieso hoe langer hoe meer tegen eigenlijk. Net omwille van hun regeltjes die ze de éne dag wel toepassen en de andere dag dan weer totaal niet.
Marktplaats heeft jaren achter de feiten aangelopen en technisch stelt het nog steeds niets voor. Jammer dat ze wel de meeste gebruikers hebben maar eBay is echt een veel beter platform om je spullen (wereldwijd!) te verkopen.
Voordelen tov Marktplaats:
* Een bod is bindend! Als je bod geaccepteerd wordt ben je verplicht tot aanschaf
* Verschillende veiling vormen (buy-it-now, veiling, beste voorstel, etc)
* Wereldwijde aandacht
* Etc...
Leuk om te zien dat sommige onderwerpen zo ongelooflijk gevoelig liggen dat er iedere keer discussie over ontstaat, ongeacht het tijdstip, het topic, gewoon bij elke mogelijke aanleiding :D.
En het grote nadeel van Ebay op het moment...niet erg populair in NL. En ik test toch graag eerst de gitaar alvorens ik hem koop.
Hoi Allesweters!
http://link.marktplaats.nl/357775285
Serienummer 99147499? (4e foto)
Uit 1976?
Uw oordeel!
Hoort thuis in het 'twijfel over een advertentie topic', is zelfs een sticky van, makkelijk te vinden dus ;)
Nee, dat is geen sticky, maar bij deze samengevoegd.
Ik vind die slecht passende slagplaat eigenlijk alarmerender dan het serienummer. Maar ik ben geen originaliteits-expert.
Had gekund als het een eigen brouwsel was (die slagplaat), maar dat strookt dan weer niet met de stelling dat er neit aan de gitaar is gerommeld.
Volgens mij mankeert er niets aan die SG.. Omdat sommige mensen hier iets niet kennen ,wilt dat nog niet zeggen dat er twijfel over een advertentie bestaat.
Zeg dan niets aub
Deze SG is gewoon echt, inktstamp serienummer en type aanduiding klopt ook, dat deed Gibson zo in die jaren.
Slaplaat is eigen knutselwerk, maar aan deze SG mankeert helemaal niets:ok:
Kortom: toch aan geknutseld (in tegenstellig tot wat in de ad wordt gezegd), maar verder legitiem.
ach, slagplaat eraf, gaatjes vullen en klaar, daar zou ik niet zo zwaar aan tillen.
Op zich is de add wel goed, de gitaar oogt origineel en een slagplaatje, tja.
Mooie SG trouwens, met de oude hals/body verbinding (vind ik erg fijn)
De prijs vind ik wel aan de hoge kant hoor, voor een 70's Special
Ik heb deze SG's, ook mooie, zien weggaan voor rond de E 800,00-E900,00
Een bod op eBay is voor zowel koper als verkoper even bindend als op eender welke verkoopsite. Als één van de twee niet wil, dan doet eBay helemaal niks! Zelfs je account kan je behouden. Er zal dan alleen wat negatieve commentaar komen, die na een tijdje vanzelf verdwijnt.
Ik ben zelf al slachtoffer geweest van dergelijke praktijken dus ik weet hoe het er daar aan toegaat.
iemand heeft een keer een aanklacht ingedient omdat hij vond dat het ook bindend was. de rechter heeft die man gelijk gegeven. dus het is wel degelijk bindend.