ik geil op die lp :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Printable View
ik geil op die lp :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Dan zit je hier verkeerd...:pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _MéTàLïCâ_
Ik geil op die blauwe Strat! ;)
@Maurice_732. heb ik wel eens vaker gehoord.
je denkt dgauw dat afstand minder volume is, maar de tone verandert ook en dat kan dan weer een pre zijn
@Qubit
de nieuwe body is die nu wit , licht rose of blauw?
als ik eerlijk ben vond ik hem met de gouden body helemaal niet verkeerd.
maar het gaat erom dat jij er blij mee bent!
De officiële benaming van de kleur is Blizzard Pearl. iets zilverachtig dus :) Blizzard Pearl is enkel uitgebracht op de 60th anniversary strat van Fender, deze dus:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
http://www.maxvolume.pl/MAXsklep/ima...LIZZ_PEARL.jpg
iemand enige ervaring met de fender custom shop elementen, ik zit er namelijk aan te denken de elementen van mn mex classic 50 strat te vervangen door fender custom shop elementen (custom '54 en custom '69 spreken me het meest aan). ik sta natuurlijk ook open voor andere opties maar ik wil een bluesy maar toch bijtend stratgeluid hebben, dus geen humbuckers ofzo
alle tips en ervaringen zijn welkom
bedankt
@ Metallica en Artnaz: Thnx!
M'n collectie ziet er nu veel anders uit dan toen. Zal binnekort een footootje posten. Zit weer een nieuwe aan te komen namelijk.
ik heb 54's in mijn haar strat (rosewood) zitten: mooi clean met heldere toon. Scheur iets minder mooi, door gebrek aan ballen.
Ik heb 69's zitten in mijn japanner (rosewood): clean wat bot, veel hoog, weinig mid en modderig laag. Wel mooi met wat scheur, maar niet te veel scheur, dan veel te modderig. Het brugelement van een 69 set is ronduit kut.
Wellicht dat een setje 57/62's wat is?????
Ik heb ff een vraagje.
Komen de Fender stratocaster USA en de USA deluxe standaard mat een guitarcase?
Beiden geven niet een typisch blues geluid maar het hangt een beetje af van hoe je bluesgeluid definieert. Over het algemeen is een bluesy sound meer mids wat een bijtend geluid in de weg staat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonic_sam
De strat sound tussen "61 en "63 is het meest bluesy van allemaal. Van Zandt blues comes to mind.
jaCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gitaristje 18
stomme 10 tekens :sneaky: