Dat is wel humor inderdaad :D Je mag 'm volgende week effe kietelen!
@Tupelo: nee, 't is een full hollow hoor! In mijn eerdere hollow zoektocht had ik uiteindelijk voor een semihollow gekozen, maar ja, bleef jeuken.
@vulv: smaakvol is -ie zeker, als ik zo bescheiden maar ook blij mag zijn, maar die slagplaat is in real life foeilelijk. Nep tort, maar 't lijkt mee een ongedefinieerde boomnerf print in een vieze kleur donkerbruin. Als 't een blijvertje wordt ga ik me daar eens over buigen. Kant-en-klaar slagplaatje is niet te vinden, maar da's geen bezwaar. Ik vermoed zo maar dat een beetje matgrijs/aluminiumachtig iets er erg goed bij gaat komen. Als ik de Black Panther zo zie, bijvoorbeeld. Maar goed, die heeft geen gele binding.
Luxeproblemen :listen:
@FF: 2x volume, master tone. Moest effe de pupjes op de juiste hoogte brengen maar nu werkt het wel prima, die master tone. Voor zover ik het thuis kan beoordelen zijn ze lekker maar een tikkie aan de brighte kant, denk dat ik op de AC30 die tonekop wel nodig ga hebben. Die shim nu even met tandenstokertjes gedaan, met dank aan Tabula Rasa voor dat idee :)