Nee, helemaal niet. Ik zit hier godverdomme met bier en chips!
Printable View
Ik heb dan weer zo'n vermoeden dat onze uit de dood opgestane Hugo pleiter gewoon de verkoper zelf is.
Maar het zijn krokodillentranen natuurlijk, doodgezwegen worden zou pas echt vervelend zijn.
Het bier maar weer in de ijskast zetten, gitaar staat gereserveerd...
Nee, ik denk dat het gereserveerd er wel weer af gaat en hij nog wel ff te koop staat of dat de gitaar even van mp verdwijnt en weer terugkomt of eventueel op een andere mp te koop aangeboden wordt....
Dit alles doorlezend en samenvattend, begrijp ik het nou goed dat het een ouwe nepgibson is waar ook nog aan geklooid is?
:-)
HaroldA bedoelt met zijn post de heer P. Daal te citeren die ons forum ook leest en daarvan blijk geeft in zijn advertentie... chapeau... maak jezelf hier eens bekend en doe je verhaal . Overigens gefeliciteerd want er staat 'gereserveerd' bij de MP ad ....
Dat begrijp je nu eens helemaal goed :D
En als meneer Daal mee zou lezen, is dat natuurlijk prima. Hij heeft een hele mooie gitaar en had er alleen verstandig aan gedaan zich iets handiger op te stellen. Want zeg nu eerlijk, wij (of zoals hij zegt "jullie" :D ) zijn helemaal de beroerdste niet. We maken wel eens een grap (soms 1 teveel), maar verder hebben we het beste met de gitaarscene voor. Dus ook met meneer Daal. Het Hugo-verhaal kende ik, maar mij was niet duidelijk dat dit een Hugo was. Overigens staat in de titel op MP nu wel Hugo. Stond dat er vanaf het begin? Want dan heb ik daar overheen gelezen.
voorzover de eerdere advertentie op MP mij nog voor de geest staat (het ding is opnieuw geadverteerd met aanzienlijk minder 'toelichting' dan voorheen) komt het er op neer dat de basis van de body 'een 52-er goldtop' zou moeten zijn en dat de rest er compleet bijgefabriceerd is. Zoals (ik meen) Fred toen zo snedig opmerkte, kan je op die manier 1 complete originele gitaar in tig componenten uit elkaar slachten en er tig 'originele' conversies van maken. Met Fred ben ik de mening toegedaan dat de kans klein is dat een kaalgetrokken goldtop een keurig in het midden zittende naad met bookmatched top heeft; kijk maar naar 'Lucy' de in cherry red gerefinishte ex-goldtop die Clapton aan George Harrison cadeau deed rond de opnames van While my guitar gently weeps.. daar zit de naad in de top echt ver uit het midden.
zoals reeds geobserveerd, heeft het er de schijn van dat de heer P. Daal (leuke schuilnaam ook...) ons forum op de voet volgt en zijn MP ad aanpast al naar gelang de commentaren (door hem als 'L' verhalen gekwalificeerd) hem daartoe aanleiding geven..... Ik heb een doos Jopen Koytbier in de koeling staan, dus ik houd het hier nog wel even vol.