idd, zie ik daar niet 3 loopers liggen met allemaal meerder loops?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Printable View
idd, zie ik daar niet 3 loopers liggen met allemaal meerder loops?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Ik zie er 6 :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Denk dat het best klinkt, aangezien het geloopt is. In ieder geval genoeg variatie.. (En 3 Boss GE's, lol)
Zie ik daar een HyperMetal of een MetalZone van Boss tussen liggen???
Mike, hoe is die LPB-1?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Precies! Meer info!! Hoe duur, waar gekocht, hoe bevaltie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
Jezus, over dat board is echt niet nagedacht ofzo, niet te tillen en van de 26 pedalen zijn er zeker een stuk of 10 pedalen die ik helemaal niet goed vind, of waar je in ieder geval gemakkelijk een betere versie van vindt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
En dan wel een Peterson tuner, dure loopers, Lovetone pedalen etc. op je board hebben...
Als je zoveel geld en pedalen hebt dan laat je toch een racksysteem bouwen zodat je dure Lovetone pedalen niet op de grond staan?
Het blijft hoe dan ook mooi gedaan. Functioneel of niet...
Lekker om t board heenlopen om alles goed in te kunnen trappen :)
Gekocht via eBay VS. Was 30 euro plus nog een tientje verzendkosten. Afgelopen vrijdag besteld, gisteren binnen (!!!)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
Ik moet hem nog op mijn versterker proberen. Heb alleen mijn pedalboard thuis. Ik laat zondag meer weten.
Mooi klein, robuust pedaal, fijne draaiknop. Dat is het enige wat ik tot nu toe kan zeggen
Bij dat giga-board zitten er 2 grote looperdozen waarmee die gitarist denk ik vanaf daar het een en ander bedient, terwijl hij de echte pedalen dan gewoon constant ana heeft staan. Minder tonesuck, en je hoeft alleen op de 2 kastjes voor te te drukken kort door de bocht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Zo heb ik het ook in het klein, zal komend weekend eens wat fotograferen.