Een Randall RH100 head met een line 6 cab voor 300 euro. is dit een moore prijs? ben op zoek naar een leuke half stack en kwam deze tegen maar ben nog ana het w88 op meer info van de verkoper.
Printable View
Een Randall RH100 head met een line 6 cab voor 300 euro. is dit een moore prijs? ben op zoek naar een leuke half stack en kwam deze tegen maar ben nog ana het w88 op meer info van de verkoper.
oops srry :sssh:
En je zit natuurlijk in het 'gitaren' subforum.
Maar als je even gaat zoeken in het 'versterkers' subforum, kan je wel wat info vinden. Maar ik denk dat je aan die zet wel een goeie deal hebt hoor. Het moet je smaak zijn, maar het is zeker geen gek bedrag.
semi-off topic, ik lees net een advertentie met twee ontzettend grappige zinnen. Zal uit beleefdheid de link niet posten.
Eerste:
Maar eigenlijk is de tweede nog grappiger:Citaat:
niks humbuckers, maar P90 elementen, ik vindt deze het best bewaarde geheim in gitaarland.
Ontbreekt nog: "kenners weten genoeg" :DCitaat:
het neckelement is erg agressief en snijdend, de hals is warm zelf jazzy te nomen, daarom is dit instrument erg veelzijdig
Whahaha die tweede quote is echt sig. waardig!!! :seriousf:
voor de amsterdammers: liep gisteren langs de used products (oftewel de lommerd) en daar hing een Ibanez talman, hollowbody met goldtop voor iets van plm 275. Erg mooi maar totaal niet mijn ding.
verder hebben ze veel lelijke ouwe zooi voor teveel geld naar mijn mening, maar deze word vast wel iemand blij van!
Ik probeer daar elke week langs te lopen om te zorgen dat ik geen kansen misloop.
Deze niet gezien (ik denk ook niet dat ik hem gekocht zou hebben), maar wat hebben ze daar vaak onbekende merken hè?