Hier mijn top 10:
10P : orreltak
9P : ricktekent
8P : barno
7P : mikeyaxman
6P : richwoodplayer
5P : orgasmocaster
4P : veekeren
3P : macwilliams
2P : aeonis
1P : minas
Printable View
Hier mijn top 10:
10P : orreltak
9P : ricktekent
8P : barno
7P : mikeyaxman
6P : richwoodplayer
5P : orgasmocaster
4P : veekeren
3P : macwilliams
2P : aeonis
1P : minas
heeej!:dance:
toevallig dat jouw LP bovenaan in mijn lijst staat.
Via een pm-etje heb ik ook m'n lijstje opgestuurd. Ben wel heel benieuwd wat er allemaal uitkomt.
Groeten,
Pie_err
yo, frits, ik heb dezelfde. :cheerup:
Wat vinden jullie mag je je eigen gitaar nog een beetje promoten met een paar mooie foto's of is dat concurrentievervalsend?
(Ik ben toch een beetje bang dat ik niet heel erg hoog ga komen met mijn fantastische Luke, (die toch echt de mooiste van het hele stel is)) :chicken:
weet niet, denk dat het een beetje vals spel is. aangezien het stemmen al begonnen is, en het stemmen gebeurt gewoon vanaf de foto die je gepost heb.
anders gaat straks iedereen een nieuwe foto maken met een betere kant van hun gitaar erop en dan word het echt een zooitje.
dus ik zeg: nee :D
wat ontzettend opmerkelijk en grappig dat ik in geen enkele lijst LP_CL's soloist en mijn soloist beiden tegenkom!
Kerel, dat ding ziet er geweldig uit. Misschien, waarschijnlijk, is het door de foto, maar dat ding ziet eruit als massief beton, geweldig :D
Ik hou van het sobere (stijlvolle) zwarte. Ja, kijk, dat groen is óók mooi, maar... anders... :P
Zal voor de meesten wel een bewuste keuze zijn. Ik heb de jouwe hoog in mijn lijst, omdat ik dat de mooiste vind (die ander is wel ERG groen..).
Ik heb van de meeste modellen maar eentje, of sterk afwijkende varianten opgenomen (dus wel LP goldtop met P90's en een Custom met PAFs, en niet een hele rij Standard burst met flametop ofzo).
Even een mededeling: je puntenlijstje kan nog tot maandagvoormiddag 9h ingediend worden, daarna sluit ik af, tel ik alles op en VOLGT DE SCORE :dance:
En ik natuurlijk..
10P Barno
Als het niet de mooiste gitaar van Gitaarnet van 2008 is, dan is het wel de meest spraakmakende. Topontwerp, en dat ie nog maar veel broertjes en zusjes mag krijgen.
9P LucaBrasi
Supergave finish die in het echt volgens mij veel mooier is dan op deze foto.
8P LP CL
Ik heb getwijfeld tussen die van Tho en deze, maar omdat ik er toch maar ééntje in mijn lijstje wilde hebben, heb ik gekozen op kleur en mijn persoonlijke voorkeur qua specs.
7P Robostrat
Supergave superstrat met mooi hout
6P Gaby
Wederom een stoere finish. Paarse gitaren FTW
5p Kaboemba
Origineel model binnen een bepaald referentiekader, fijne specs.
4P Orgasmocaster
Behoeft geen uitleg
3P marter544
Mooie variatie op het Les Paul thema, en wit.
2P Veekeren
Mooiste Les Paul van het plein
1P RoelTM
De poedelprijs vanwege pure fugliness:D
@ tho, we staan beiden in Orgasmocaster zijn lijst!
En ja, er zijn mensen die eerder gaan voor een sobere veilige kleur, en je hebt mensen die felle kleurtjes leuk vinden. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er ook aan moeten wennen. Maar eens je het gewend bent, is het echt een heel mooie gitaar. Eigenlijk zou ik hem hier eens elke dag moeten posten, met verschillende foto's. Ik denk dat er heel veel mensen dat kleur niet meer zo afschrikwekkend zouden vinden.
Nu, zolang er maar een soloist finisht. Dat zou erg prettig zijn. En vermits jij waarschijnlijk wel al heel wat meer punten gesprokkeld hebt: Komaan mensen, stem op THO!:rockon:
cool, mensen met smaak ;)!
--
mijn lijstje. 1 is de beste, 10 de minste
1. Dweezman - zo'n strat wil ik dus ook nog een keer, beauty!
2. Pie err
3. JohnLord
4. Adqeruin - mooi van lelijkheid!
5. jonesd - stoere foto, lijkt gewoon een simpele ruige gitaar gelijk (en dat is goed!)
6. ieme - omdat het een firebird is
7. barno - aparte gitaar, wel erg stijlvol (wat voor een is het?)
8. humbucker
9. Veekeren - toffe kleur
10. leif - tja, les paul! alleen jammer dat er geen slagplaatje op zit
Merk dat vooral de kwaliteit van foto's mijn keuze bepaald.
Zou een andere keuze zijn geworden als alle gitaren op dezelfde manier waren 'geschoten'.
Ook morgen zou het weer een andere keuze zijn... ;-)
Leuk inititief! Volgend jaar weer???
1. Badman - Tja... nostalgisch werkpaard Woahw... en de credits voor dit leuke topic!
2. Les Paul R8 - Top!!!... wat een mooie ES!!!
3. arjanb01 - Mooie plank en gaaf... een witte strat en niet 'over the top' gerelicd
4. PGR - Er MOEST een PRS op mijn lijstje... dit is een hele fraaie, helaas een mindere foto dan de ander die er van jou PRS zijn.
5. Barno - Niet de mooiste, wel de meest originele... aan deze creativiteit kunnen veel gitaarfabrikanten een voorbeeld nemen! Fraai design en noeste arbeid!!!
6. Tele - Mooie strat man... Doet me aan mijn beginjaren en grote inspirator van destijds denken... Mark Knopfler. Ikzelf moest en zou ook een rode strat, is ondertussen afgeschuurd en blank ;-), schrik niet... is geen ouwe Fender, maar wel een hele goeie 'plank'
7. Gaby - Buitenbeentje, maar wel een hele fraaie en veelzijdige gitaar
8. DirkdeWaard - Het broertje van nr.9 - Beide heeeeel mooi. Zeker in het echt!
9. Keef - Het zusje van nr.8 - Beide heeeeel mooi. Wat een nostalgische klasse!
10. hendrix2 - ;-) Goeie grap... helaas mist de gave omschrijving in Photobucket
Net naast de boot:
Orgasmocaster... mooie Thinline
dIRE sTRAITS... mooie Tele!!!
Sjonge.. Jullie weten gewoon niet hoe mooi mn Gibby in t echt is!! Ik neem haar mee naar de meeting.. Die matte finish, de slijtage door mn arm, slijtage bij de knoppen... En dat geluid!!
... Of het komt door mn lelijke kop op de foto dat ik geen punten krijg... lol.
Grt R!
Damn.....
Niemand vind m'n gitaar mooi....
:roll: :roll: :dontgeti:
nu ja, dan ben 'k maar de enige :) :) :)
Staat die ene '56 LP Junior hier ook tussen?
Kan nog geen keuze maken, dat blauwe gedracht bij die White Falcon vind ik wel grappig (LOL ;) ), toffe sunburst Tele custom en wat Stratjes gezien.
Mja, concurrenten misschien wel, maar de soloist is qua afwerking EN kwaliteit toch een trap hoger dan de Horizon hoor. Ik heb ze beiden zeer veel bespeeld (verschillende modellen) en heb geen een horizon tegengekomen die zo goed was als een soloist. Niet qua afwerking, en zeker niet qua tone en feeling.
De soloist is ook een 600€ duurder, dus dan mag het wel allemaal iets beter zijn vind ik.
Maar dit topic gaat niet over kwaliteit, maar over schoonheid. Dus al het bovenstaande is hier niet terzake. Het moet zijn dat de mensen hier de oer-superstrat verkiezen boven een moderner ogende ESP superstrat.
lastig.
Ik moet kiezen tussen een top 10 GAS-lijst, of een top 10 'gitaar-die-ik-echt heel mooi vind'. En het gaat om het laatste, denk ik. Ik kom op de volgende lijst, waarbij nr. 1 de winnaar is.
1.jpb
2.Pepe
3.Vulvasonic
4.arjenb01
5.jimihattricks
6.tonyk
7.mr fingers
8.badman
9.angel
10. lexvandoef