Je vergeet de roadies!!
In een thuisstudio is software wel DE manier om veel instrumenten in weinig ruimte te kunnen plempen. Behringer BCR2000 erbij zodat je niet meer zoveel hoeft te pielen met de muis en je kunt een heel eind komen.
Ik heb hier een Nord Modular staan en hoewel het editten via software gaat, is het toch een (mooie :satisfie: ) standalone rackmodule met een fijne lading knoppen en in- en uitgangen die voor het uiteindelijke geluid zorgt. Geen cpu belasting (editor heeft een pentium 166 nodig ofzo) van de ene kant en geen geklooi op een klein lcd scherm van de andere kant. De 18 controllers op de module zijn toewijsbaar aan alle parameters die je sound bevat zodat je ook zònder computer nog genoeg mogelijkheden tot editting hebt. Voor mij een erg fijne combinatie!
Binnenkort zal ik toch echt maar eens foto's gaan maken dan, om even terug te komen op het onderwerp.
edit: schiet me ineens te binnen. Voor wie geïnteresseerd is in het live gebruiken van softsynths/softsamplers is een Receptor ook een interessante, maar dure, mogelijkheid.