+1, die snare gaat me echt snel irriteren.. Maar ben benieuwd naar het nieuwe album en zal hem ook wel blind kopen; blijft mn favo band ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Printable View
+1, die snare gaat me echt snel irriteren.. Maar ben benieuwd naar het nieuwe album en zal hem ook wel blind kopen; blijft mn favo band ;)Citaat:
zojuist wat nieuwe foto's op de metclub site gezien
versterkers in de nieuwe studio, naast de gebruikelijke setup:
orange stacks
fender evh halfstack
bogner (yeaah) stacks
me like!
Heb jij een meclub account?
Staan daar toevallig meer foto's die je met ons kan delen(saven/prntscrn op je pc en opnieuw hosten oid).
En ik hoorde van veel mensen dat er ook Mark IV's in de studio te zien warne op foto's, heb jij die foto's ergens gezien?
Nog een andere leuke pic, metallica heeft waarschijnlijk een paar pakketjes van ENGL gekregen:
http://i76.photobucket.com/albums/j2...y/HPIM0875.jpg
Ik hoop btw dat ze weer een dikke doch strakke sound hanteren zoals op TBA, dat vond ik de beste sound.
Kirk en James hebben een beetje elke versterker die er op de markt is...Citaat:
... blijkbaar hebben ze zoveel geld en kunnen ze niet kiezen :D Maar James blijft pervent gebruiker van de Diezel VH-4.
Ze hébben heel veel versterkers, maar niet alles wordt meegenomen naar de studio, zie die engls bijvoorbeeld, die staan in hun HQ. Wat er in de studio staat is meestal wel door hen al goed getest denk ik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
ik zal morgen avond wel ff die foto's hier posten...
als je skom kijkt, stukje waar robert trujillo een bas aan het uitzoeken is om mee auditie te doen hoor je heel leuk van zach (hoofdtech van metallica):
"these guys probably have around 500 or 600 guitars, most of them are in storage"
zalig :D
Yeah, dat stukje ken ik. Vet grappig hoe trujilio dan kijkt. ;)Citaat:
Thanks dta je de foto's wil plaatsen.
Hmmm, ik heb liever dat ze wat minder aandacht steken in veel versterkers en meer in hun nummers ;)
ach, dat wil ik ook, maar het is toch leuk om een beetje weg te kwijlen bij hun amps/rigs, oniedan?