Less talking..
more pics :dance:
Printable View
Less talking..
more pics :dance:
He G.G.
Spammode ON- je hebt toevallig niet ook nog een zwarte locknut liggen??- Spammode OFF.
Tsja, heb het echt heel druk met werk, misschien dat ik morgen of overmogen een paar uurtjes heb om het een en ander te doen (elementruimte fresen, brug fresen toets op lengte zagen )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Nee, helaas niet. Kan je niet verder helpen.
Vandaag weer ff 3 uurtjes verder gewerkt.
Toets op lengte gezaagd (zodat het in iedergeval al ergens op lijkt), kanaaltjes in de body gefreesd. Door de top en body gaten geboord voor switch en potmeters. Vervolgend de body gefreesd voor switch en potmeters. Trmeleo ruimte aan de achterkant gefreesd, tevens het gat door de top voor het blok. Elementruimtes gefreesd.
Zodra ie helemaal af is komen er nog strips fineer onder de elementen om ervoor te zorgen dat ze strak tegen het hout gemonteerd zijn en op precies de juiste hoogte zitten, maar dat later.....
http://img180.imageshack.us/img180/7...ge00107up7.jpg
In de achterfresing zie je de setneck zitten met een stripje wenge tussen body en hals.
http://img98.imageshack.us/img98/5549/image00108xx1.jpg
op die laatste foto ziet de body er ERG dun uit
hoekanda?
Erg dun? zal wel aan je nieuwe flatsceen beeldscherm liggen :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Body is 28 mm dik, de top is 17 mm dik dus samen een hele nette 45 mm.
Huhhhh
dit is toch heel wat anders :???:Citaat:
Ik ben een kortzichtig persoon en vind eigenlijk alleen stratjes lekker spelen.
zo zie je maar er blijft altijd wel wat te bouwen ;) ;)
goed bezig man, ziet er gaaf uit ! :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
tjah dat kan jah ;)
neeh door het lichtval en schaduwwerk aan de randen lijkt ie op die joe satriani ibanez krengen
Jep, dit is inderdaad ook geen strat. Maar het trieste is dat ik nu al weet dat ik waarschijnlijk helemaal niet op deze gitaar ga spelen. Waarschijnlijk komt ie direct aan de muur te hangen of komt ie in de hoek te staan om te verstoffen. klinkt triest, maar dat is zijn lot, het is immers geen strat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robostrat
geef dan maar aan mij :cheerup: