verkocht je die rick nu niet? of heb ik dat ergens gedroomd :p
Printable View
verkocht je die rick nu niet? of heb ik dat ergens gedroomd :p
Wat zijn jullie allemaal een fucking freaks zeg! De een nog meer gitaren dan de andere, waar halen jullie het geld vandaan vraag ik me af?
Ok dan, ik ben nog maar 23 op een paar weken na en heb geen rijke paps en mams die me om het hetje een nieuwe gitaar doneren, maar wel erg blij met mijn zuurverdiende G&L Legacy, lekker zwart wit! Klaar. Klasse A combootje erbij en ik vind het best.
Overigens ben ik ook bassist, waar ook geld in gaat zitten, maar 45 gitaren is toch niet normaal? Ook geen goedkope plankjes.. man.. ben blij dat ik niet een gitaar koop om het feit dat ie een gouden bruggetje heeft en de andere net wat andere pickups. Damn.... hoeveel pedaaltjes heb je wel niet? ;-)
dat heb je niet gedroomd, hij staat namelijk op de gitaarmarkt :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iam
Ik ben ook 23, en heb er op het moment 6, waarvan de 2 duursten een Yamaha bas van rond de 600 gulden en sinds eergisteren een Fender Jaguar van bijna 800 euro. de rest was dus allemaal goedkoper dan 600 gulden. Ik heb me aangewend om elk jaar maximaal 1 groot gitaarding te kopen, en ik speel nu bijna 8 jaar gitaar, dus dan valt 6 gitaren toch best mee :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Teng
oh ja, ik heb 1 distortion pedaal (ong 250 gulden) en 1 bank (van 760 gulden) dus dat valt ook wel mee, toch?
Ja ok, maar 45 stuks....??
Ik mag ook niet klagen hoor, maar toch. Vooruit dan maar, mijn zooi tot nu toe, incl. de bedragen dan maar, voor wie het lezen wil.
CryBaby Wah, Boss Chorus CH1 (incl. gestabiliseerde Boss voeding), G&L Legacy dus met Ashdown Peacemaker 20. Ff omrekenen in euro's: 150 + 90 + 1300 + 750. Oh ja, en nog een accoustisch ding van 250 geloof ik. That was the guitar part.
Bass part: Aria Pro II TSB 350 (1982) met Bartolini's in een Lakland set-up, passief. Waarde ervan momenteel is ongeveer 900. Drie pedalen, EBS Unichorus, Octabass en BassIQ. Totaal 600. Daarbij een Peavey T-max -400- plus Eden 210 MBX cab , die volgende week omgewisseld wordt voor een Bag End. -400-
Peavey en het cabinet zijn tweedehands, bas heb ik gekregen!!!!! Jaja... en doorhalen! Overigens moet de bas nog afgeleverd worden thuis, maar dan is ie er ook. Momenteel wordt aan de Barts' gewerkt nl...
Meer aan bas spullen dan gitaar, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik ben geloof ik creatiever op bas, al weet ik zeker dat veel gitaristen (ook op het forum... bassist..looser..) me nu gaan uitlachen: kom maar op dan ;)
3
2 electrische
1 akoustische
maarja, er word gespaard!
kheb er nu weer 6:
-Ibanez S2120Xav
-Sheraton II
-Oude zeldzame ES-335 basgitaar (beauty)
-Yamaha BB-G5
-Starfield KS standard
-Fuego acoustic
1 aria 12-snarig acoustisch
1 crafter JE-24 semi-acoustisch
1 ESP ltd Viper 301 elektrisch
acoustisch:
1 Hopf uit 1979 (acoustisch + ductape ! gitaar voor OP het kampvuur lol)
1 Hofner (klein model, ga'k weggeven)
1 Squier western-model
electrisch:
1 Samick LP-imitatie, linkshandig (gekregen)
Enige die ik gekocht heb is de Squier, de rest is gekregen/gevonden bij de vuilnis (de hopf en de hofner) maar zijn prima als oefengitaar !
Maakt dus 4, binnenkort 3.
7
5 electrische
2 acoustische