Ransbak, met je Assman Amp! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metoshade
Printable View
Ransbak, met je Assman Amp! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metoshade
eindelijk iemand die het door heeft! tja, je moet je eigen bassman toch een beetje uniek maken ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Hoe zou je zoiets nu kunnen doen op een marshall cab ?
Ik denk dat ik vanavond is ga knutselen ^^
Misschien kan je er iets van asshole van maken ofzo, Bogner is ook wel leuk, dat wordt dan Boner (die heb ik hier al eens voorbij zien komen)...
Dat asshole is overigens geenszins tegen jou bedoeld, dat begrijp je wel toch?
Gewoon een leuke naam voor je cab, meer niet...
Gefixt!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EpiCenturiesAWAy
Ik heb alleen de bovenste 2 speakers gedaan!
Op de rechtse een halve diablo geplakt! En op de linkse een stuk papier..
Nu lijkt het me op laag volume al tte werken, de onderste speaker lijken exact hetzelfde als de bovenste te klinken nu..
Morgen de echte test!
:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
no worries mate :hippie:
cheers,
the assman ;)
Oh, EpiCenturyikkrijgkrampinmijnhandenvanhettypenvanzo 'nlangenaam had het natuuuurlijk over die Straal Stoppers... :p
Ik dacht dat hij ook zo'n Assman wou... :D
Het was mij ook niet helemaal duidelijk hoor, maar ik vind van die niet-te-volgen-totaal-langs-elkaar-heen-lullen conversaties altijd wel geinig ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Ik heb gisteren mijn eigen Beam Blocker gebouwd. Gewoon een stukje vurenhout van 18mm dik en ø 11cm en een stukje aluminium trapprofiel. Plankje hout natuurlijk wel even afgerond met de decoupeerzaag en de bandschuurmachine. Binnenkort maar es uitproberen...
Ik zal er binnenkort een paar foto's van maken. Het is nu nog alu met hout-kleur, en dat valt toch wel erg op. :D Dus ik ga hem er nog een keer uithalen en zwart spuiten. Dan maak ik wel ff wat foto's.
http://members.home.nl/boukejanssen/SR_BB.jpg
Zaterdag kan ik mijn Super met beam blockers pas voor het eerst op stevig volume testen..... tijdens een gig :D So, it better be good :D
Afgelopen zaterdag overigens een andere Super Reverb gehoord met beam blockers en dat klonk erg goed (Matt Schofield tijdens de Rhythm & Blues Night in Groningen).
Ik ben benieuwd!
Bouke