F?
Kunnen ze niet gewoon een bassist erbij nemen :cool:
Printable View
F?
Kunnen ze niet gewoon een bassist erbij nemen :cool:
2 gitaristen en een bassist! :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Ik ben het gedeeltelijk met je eens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brord
Ik heb helaas nu Nevermore 2 keer live gezien en het geluid was elke keer super slecht. Ik kwam er elke keer met een piep in m'n oren vandaan zonder ook maar één noot gehoord te hebben. Die zanger suckt live ook echt gruwelijk! Hij vergeet hele zinnen en zit er af en toe gewoon helemaal naast. Als je echt goed ben zal je er ook voor zorgen dat je geluid aan te horen is, als het mijn band was had ik die geluidsman d'r allang uitgetrapt!
Buiten dat zijn DHIADW en Enemies of reality misschien wel de beste Cd's (en best klinkende) in mijn bezit.... Daarom vindt ik het ook zo vreselijk jammer....
Och och och de jeugd van tegenwoordig.
Iemand ide snel kan spelen en notenpoepen noemen ze al innovatief. Innovatief betekend vernieuwend, niet het zelfde en dan steeds sneller
Iemand die technisch goed is maar nog niet eens weet hoe hij een wijf kan laten janken noemen ze al gevoelig.
En meer dan de helft van die gasten heeft gvd een prima lever dus kan het sowieso niks zijn :-D :roll:
Jammer jammer jammer, maar ja tis tekenend voor de ruggegraatloze rukkertjes van vandaag.
blablabla Vai behoort technisch helemaal niet aan de top. En hijzelf is ook niet weg van ladders op en neer spelen. Als je goed luistert weet je dat ook, want zijn nootkeuze en volgorde van intervallen die hij kiest hebben niks te maken met snel ladders op en neer spelen dat is meer iets spelen van een andere planeet. Maargoed jullie waardeloze gitaristjes kunnen dat natuurlijk niet horen. Ik ben blij dat ik wél een goede gitarist ben en het tenminste hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe erg het is als ik het niet zou horen zou me dan gehandicapt voelen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thedevilinside
Ik stel het volgende voor ga luisteren naar deze nrs van Vai:
Hand on heart
Tender Surrender
Touching Tongues
Boston Rain Melody
Windows to the Soul
en kom me dan nog vertellen dat hij niet innovatief is of geen gevoel heeft.
Jongen, als je je zo alleen voelt met je passie voor Vai, ga dan lekker zelf naar die andere planeet in plaats van af te geven op alle gitaristen die doorhebben wat Vai werkelijk is...
Hey FruscianteFan PM me even je adres dan stuur ik je de cd The 7th song op ik weet zeker dat je dan anders tegen Vai aan zal kijken. :)
Het lijkt me heel erg sterk dat het je lukt, maar het kan geen kwaad om het te proberen.
ey maar wat ik dus echt niet snap... jij beweert dat Vai weinig techniek heeft en veel gevoel? Dan zou je toch juist 'simpele' maar extreem gevoelige gitaristen als Frusciante, Clapton en bijvoorbeeld B.B.King goed moeten vinden? Dat zijn juist de gitaristen die je met weinig noten veel kunnen doen.
Dude, jij beweerde dat je al het werk van vai al kende. En je kent the 7th song niet eens man, hoe kan je dan over vai zijn melodieuze kant beoordelen als je dat album niet eens kent :-?Citaat:
Ik heb ook respect voor deze gitaristen hoor :) Ik vind het alleen jammer dat Vai alleen maar als '' snelle '' gitarist wordt afgeschilderd terwijl dat niet zo is. Ik mail je zo :)Citaat: