ey jij gebruik de japanse boomzaag
die dingen ruleren zwaar
vooral die kataba mini fine(restorers saw) is super
Printable View
ey jij gebruik de japanse boomzaag
die dingen ruleren zwaar
vooral die kataba mini fine(restorers saw) is super
Deze is al aardig verouderd ondertussen, hoe is het nu eigenlijk afgelopen?
Ik wacht op het weer; ik werk alleen buiten, en als het koud en nat is kan ik niet lakken. Ik hoop dat ik de boel in Maart afkrijg, met een beetje mazzel zit het weer dan mee. Ik heb dan de strat, de tele en een akoestische gitaarbody om in de lak te zetten.
Geweldige serie van foto`s van dit bouwproces.Ik heb alleen gemist hoe dik dat hout is voor de body.Ik heb ergens op het net gelezen 44 mm voor een standaard tele maar of dit correct is?
jan jansen
Kan ik die strat van je kopen? :satisfie:
Echt heel vet. Waar heb je dit geleerd? Dit moet toch voldoening geven als ze af zijn...
Jan: Tele+Strat = 1.75", dus 44.5mm. Dus, ja, begonnen met 45mm dik hout, na schuren enzo wellicht een halve mm ervanaf!
Robin: Bedankt! het internet, Melvyn Hiscock's 'Make Your Own Electric Guitar', en hup, gewoon doen! Leer je vanzelf heel veel.
Voor de rest: ik ga deze week op vakantie, maar ben van plan om deze twee in de tweede helft van April eindelijk eens goed af te werken.
Oe, vet :) Ben zeer benieuwd :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mattia
Manmanman...als je dit uit een boekje geleerd heb, mag je jezelf wel handig noemen hoor ;-)
Je topic is supercool, zeker met alle foto's erbij en de uitgebreide uitleg!
KNAP werk !!!!
Voor de rest: ik ga deze week op vakantie, maar ben van plan om deze twee in de tweede helft van April eindelijk eens goed af te werken.[/QUOTE]
Ben benieuwd hoe het er mee staat?update?
:rockon: :rockon: :rockon:
jan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen
Ben benieuwd hoe het er mee staat?update?
:rockon: :rockon: :rockon:
jan[/QUOTE]
Net terug van vakantie, dit weekend wil ik weer verder als het even meezit (stortbuien daargelaten enzo..).