De hand geschud met Bill Wyman!
Printable View
De hand geschud met Bill Wyman!
BIZAR!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wizz
Een droommoment!!! :seriousf:
Aangezien ik dit forum al een hele tijd niet meer bezocht heb kon ik hier nog niet op reageren. Je mag ervan denken wat je wil maar Zakk Wylde heb ik wel degelijk ontmoet na het optreden in de Melkweg op 08-06-`00. Ik raakte aan de praat met een amerikaan tijdens het optreden en vertelde hem dat ik Zakk een fantastische gitarist vond. Hierop bood hij aan om te regelen dat ik Zakk kon ontmoeten wat ik uiteraard niet afsloeg in de veronderstelling dat het toch niet zou lukken. Maar niets bleek minder waar en ik voelde me net een klein kind. Samen met mn vriendin mochten we backstage komen en de ontmoeting was een feit. Hij is zo relaxed dat ik de ballen had om te vragen of het mogelijk was om zijn Bullseye even te bespelen. Hierop gaf hij me een flesje Heineken en liep de kamer uit om na 1 minuut weer terug te komen met een bullseye die hij me in de armen drukte. Uiteraard even een interne paniekaanval want wat moest ik inhemelsnaam spelen in zijn bijzijn. Nadat ik de E snaar uit de drop D stemming had gehaald (met toestemming )heb ik kort Road back home gespeeld en gezongen met trillende knieen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
Al met al heeft de ontmoeting een klein uurtje geduurd maar dat uurtje zal ik de rest van mn leven nooit vergeten puur om het feit dat het niet te geloven valt voor degene die het van me hoorde of las op dit forum. Maar maak me niet uit voor leugenaar of fantast want dat ben ik niet. Ik was op dat moment gewoon een lucky bastard op het juiste moment op de juiste plek. Iets wat ik misschien toevallig wat vaker heb dan een ander.
Effe met Steve Lukather gepraat en foto enzo.
En die bassist die daarbij was, Oscar Cartaya, Super goeie bassist! Ook effe een praatje mee gemeaakt :D
Peter van vader
Wat grappig, ik ken de vader van Peter!
jos van de loo ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Manback
of een andere peter
ik woon tegenover de bassist van racoon telt dat ook?
Ik heb sex gehad met Deborah Harry, telt dat ook?
Dennis van Leeuwen heeft bij ons gewerkt, maar toen was ie nog niet beroemd. Telt niet zeker :satisfie:
Relaxte dude trouwens, tevens een goeie gitarist.