45 minuten met het OV, goed geregeld !! :ok:
Printable View
45 minuten met het OV, goed geregeld !! :ok:
AHH SHIT!
Ik baal er van, maar ik moet af zeggen. Krijg net een aanbod van een schnabbeltje deze zaterdag. Precies van 3 tot 5. Maar ik kan een hoop geld verdienen, dus dat heeft toch voorrang..
Misschien moet iemand anders dan maar drumspullen mee nemen!
Hey, balen man! Maar wel tof dat je ergens betaald kunt spelen natuurlijk! :ok:
Ik gooi wel een snare, wat bekkens en een handvol stokken bij in de auto, no problemo!
Helaas geen Cabronita , het spuitwerk is niet helemaal perfect gelukt, de spuiter wil het overdoen , ik kon hij meenemen voor de helft van het geld ,maar ik wil hem perfect.Het was ook een beetje mijn eigen schuld , ik wou hem graag meenemen dit weekend en heb wat tijdsdruk gecreeerd.
Maar ik heb nog 2 toppers.
Jammer Luke, maar ik denk dat we allemaal wel snappen dat geld verdienen voor gaat. Zonder geld geen hobby!
Eigenlijk is het 2-1: je mist 'n leuke meeting en je kan dat nieuwe pedaaltje niet testen MAAR je hebt zaterdag wel weer cash in de pocket.
Kim is een held! Laat dat gezegd zijn! Gaat het allemaal nog wel in de Kever passen?...
Overigens wel leuk om het zelf-regulerende effect van het Forum zo in actie te zien. We hebben een gezamelijk doen en komen we er niet via A, dan komen we er wel via B.
Zeg mannen, we gaan toch niet nog meer afzeggers krijgen he?
Hendriks, jammer dat het niet gaat lukken maar ik zie er wel een voordeel in: je auto zal nu iets minder vol zitten. En die zat volgens mij al tot het dak toe vol? Met ook Mr. Bluesbreaker en Guitarkid en hun handel?
Overigens nog een paar kleine puntjes:
-Ik heb van een aantal mensen niks meer mogen horen (ook niet via PB). Dit zijn:
-Tillens
-Paulusstrat
-Vulvasonic
-Harry
Kunnen deze personen even laten weten of ze komen of niet? En voor Tillens en Paulusstrat: ook even het lijstje wat je via PB hebt gehad, ingevuld retourneren?
-Spirit werkt hard verder aan z'n Stalen Tele. Deze hoop ik dan ook zaterdag bij te hebben.
-Vanavond (in de loop van de avond) plaats ik weer een nieuw lijstje met wie-wat en waarschijnlijk ook de specificatie's.
Daarnaast hoop ik dan ook het definitieve bedrag in de gedeelde huur bekend te kunnen maken. Ga uit van 5 of 6 euro. Waarschijnlijk 5 omdat dat een hoop wisselgeld scheelt (en iedereen sowieso aardig genoeg is om gepast te betalen).
Outline, hulde voor de nu al strakke organisatie hoor :)
Verder:
* Maak je niet te druk om mensen die wel of niet komen.
Ervaring leert dat er altijd een paar op het laatste moment niet kunnen, of dat er een paar later zijn. Dat hoort er gewoon bij :)
* Maak je niet al te sappel over het bedrag dat betaald moet worden, dat komt wel goed :)
* Ook dat soort dingen als bucklerash zal je je niet al te druk over hoeven maken, de mensen zijn wel voorzichtig hoor.
Heb er wel weer zin in, lekker ouwehoeren met diegenen die ik al lang niet heb gezien! :cheerup:
Neem je die andere indo nog mee Niels? Kunnen we weer een rondje Tielmanbrothers doen!
Zal hem eens vragen, Lexie heeft tenslotte ook een Tele.
Maar, kans is groot dat 'ie niet mag van z'n vriendin :D
Och gutte gut, pinda onder de plak hoor. Neemt ie die maar mee.